pswe
Medlem
Vad är prisläget från Malmö?Från CPH till;
HK: fr 3713 SEK
Boston: fr 4218 SEK
Känns lite bistert mot ARN priserna.
Vad är prisläget från Malmö?Från CPH till;
HK: fr 3713 SEK
Boston: fr 4218 SEK
Känns lite bistert mot ARN priserna.
Boston fr 3097:- och HK fr 3272:-Vad är prisläget från Malmö?
Gjorde detsamma för två veckor sedan, kändes relativt lätt (min första MR). Blev iofs Plusgrade till Plus båda vändorna så det underlättade väl lite..Tack, blev en mileage run till Hong Kong i mars, tillbaka med vändande plan... Blir tungt men behöver poängen och vill inte bli av med EBG.
Fint! Kan alla rösta på Tokyo nu, den är rätt sällsynt på NoN. Tyvärr gick det ju inte att välja att det bara är intressant om det är i Business...Gjorde detsamma för två veckor sedan, kändes relativt lätt (min första MR). Blev iofs Plusgrade till Plus båda vändorna så det underlättade väl lite..
Chans att rösta och påverka kommande torsdags resmål: Scandinavian Traveler - Inspirational travel content to make your life easier
En now or never i business med faktiska "now or never" skulle nog vara extremt bra för sas kortsiktiga Cash flow. Men det skulle vara desto sämre för *min* cash flow....Fint! Kan alla rösta på Tokyo nu, den är rätt sällsynt på NoN. Tyvärr gick det ju inte att välja att det bara är intressant om det är i Business...
Precis. 10KSEK t o r Tokyo i Business. Då skulle t o m jag orka vara borta lördagsnatten som SAS envisas med på sina billiga erbjudanden.En now or never i business med faktiska "now or never" skulle nog vara extremt bra för sas kortsiktiga Cash flow. Men det skulle vara desto sämre för *min* cash flow....
Frågan är väl hur många lördsgsnätter man skulle vara hemma under rese perioden överhuvudtaget. Åtminstone om flera destinationer var inblandadePrecis. 10KSEK t o r Tokyo i Business. Då skulle t o m jag orka vara borta lördagsnatten som SAS envisas med på sina billiga erbjudanden.