Senaste nytt

Norwegian stänger Köpenhamn-Berlin Schönefeld, men öppnar rutten igen

Som sagts tidigare i tråden, vad gör SAS, fortsätter begrunda läget? Det är nästan plågsamt att se hur obefintlig förmåga de har att hänga med när konkurrenterna växlar upp.

Oj det har jag lyckats missa helt :oops: Tar tillbaka allt!

Skumt att jag inte märkt mycket vid sökningarna jag gjort hittills dock. Kanske kommer. Det är morgonflyg från Berlin till CPH/ARN som det är (varit) störst brist på som jag ser det.

Oj det har jag lyckats missa helt :oops: Tar tillbaka allt!

Skumt att jag inte märkt mycket vid sökningarna jag gjort hittills dock. Kanske kommer. Det är morgonflyg från Berlin till CPH/ARN som det är (varit) störst brist på som jag ser det.
En till två avgångar per dag under december (för närvarande fyra dagar i veckan). Inga bra tider dock.

upload_2017-11-8_10-51-38.png

Tar tillbaka att jag tar tillbaka, fortfarande helt genomusla förbindelser på morgon/förmiddag från Berlin, till både ARN och CPH.

Men, det GÅR att hinna upp till t.ex. SAS långflyglinjer västerut om man vill - om man väljer Easyjet eller Norwegian som anslutningsflyg..

Det vill man inte för det är sjukt dyrt att starta i Köpenhamn. Vi får se om SAS kanske väljer att natta en kärra i Berlin framöver.

Det skulle vara förträffligt! Bör finnas lite mer plats här nu sedan Air Berlin gav upp och sedan har även Schönefeld byggts ut lite.
Jo jag vill minnas att du anmärkt på SAS priser från Köpenhamn en eller kanske ett par gånger ;)

Toppen