Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Tydligen har Reitan-gruppen gått in som delägare i Spenn. Vi kommer alltså snart kunna tjäna pyttelite poäng när vi handlar på 7eleven etc. Deras egna olika bonusprogram kvarstår dock. Inte jätte SPENNande...

Tydligen har Reitan-gruppen gått in som delägare i Spenn. Vi kommer alltså snart kunna tjäna pyttelite poäng när vi handlar på 7eleven etc. Deras egna olika bonusprogram kvarstår dock. Inte jätte SPENNande...

Lågoddsare med norsk livsmedelskedja? Vilket skulle ge mig noll värde. Men visst, bodde jag i Norge så skulle kalkylen eventuellt se annorlunda ut i ett sådant hypotetiskt fall.

"Reitan Retail is a leading retail company in the Nordics and Baltics, with supermarkets, convenience stores and mobility brands. Every day, the company serves around 2 million customers through strong brands such as REMA 1000, Narvesen, 7-Eleven and Uno-X Mobility, in Norway."

Som väntat då! =)

Visst, handlar man familjens all mat på Rema 1000 så skulle det kunna finnas något slags värde.

För undertecknad blir det en gäspning. Lägger inte mycket spend på 7/11 direkt.

På webbinariet hittades det om något stort, och detta med Reitan är nog vad som menades. I så fall är det klent för oss svenskar. Saknas någon stor aktör som man kan tjäna poäng på genom dagliga inköp för att Spenn ska bli så självklar som storägaren vill.

• Gilla
Reactions: hco
Osäker på hur jag ska tolka det legala fikonspråket kring utgångsdatumet, kommer detta vara ett löpande samarbeta så att Scandic medlemsnivån följer ändringarna på EB? DVs jag behöver inte bekymra mig med att omkvalificera på Scandic för att hålla status så länge jag hänger kvar som EBG/EBD?

Osäker på hur jag ska tolka det legala fikonspråket kring utgångsdatumet, kommer detta vara ett löpande samarbeta så att Scandic medlemsnivån följer ändringarna på EB? DVs jag behöver inte bekymra mig med att omkvalificera på Scandic för att hålla status så länge jag hänger kvar som EBG/EBD?
Statusarna ska följa varandra och den högsta statusen i ett av programmen bestämmer den andra statusen.
Den dagen man åker ner så åker båda nivåerna ner

Nu damp denna in i mailboxen:

1746024716439.png

Toppen