Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Råkade precis ut för att ha bokat platser i ”front row” med Norwegian för mig och min kompis. Kollar i appen ett par veckor senare, och ser att vi blivit flyttade till rad 2 respektive 3, separerade från varandra. Ringer och ber dem ändra tillbaka. 600kr ska de minsann ha för att byta tillbaka, då de bytt till ”ett plan med annan säteskonfiguration”. Kundtjänst helt oförstående till mitt argument att jag bör få front row oavsett konfiguration om planet byts ut.

Får se om jag orkar bråka.
Har inte Norwegian en enhetlig flotta nu? Eller hyr de in kapacitet?

Helt otroligt vad uselt det blivit! Jag har fortsatt bo några nätter nu i december innan total nedtrappning.

Resultat:
Få uppgraderingar. ”Fullt” Jag är LTP.
Inga Strawberry 3x på MC, inga alls har registrerats korrekt, sanslöst.
Snart maxat kreditkort men inte ens 10k spenn på kontot än. Det var målet som kommer nås nu med 2x kampanjen innan uppsägning av kortet. 1000kr i värde om jag måste ta NAS inom tre år.

Det enda positiva var 15% i «cashback» genom presentkortet, körde in 7k där till bokade nätter=1000kr drygt tillbaka.

Efter 15dec får jag t o m mer värde genom diverse bankkort än detta kort. Behålla detta tyder på en böjelse för sadomasochism, underkastelse. Nästa vecka, hej då…

Last edited:
Hur gick det med den där live streamingen som inte fungerade, de skulle ju ha en ny, blev den sopad under mattan?

Jag har varken sett till någon länk till inspelningen eller någon inbjudan till nytt webbinar. På punk efter punkt är detta Spenn-programmet så dåligt genomfört.
Kanske var det bara intern personal närvarande? Great success! Inga negativa åsikter framfördes!

Nu kör SAS och Scandic 30% på presentkort i sin kalender jämfört med Spennkalenderns 15%.
30% är rätt bra om man vet att man ska ha Scandic stays under året.

Blir definitivt inga Strawberry-presentkort i år.

Toppen