Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Är det någon som fått spenn-appen att fungera för android?
När jag ska koppla mobilnummer med skickad kod hoppas steget över och jag hamnar direkt i e-post-fältet.
Samma hände för mig, men kunde gå vidare utan problem. Jag utgår från att appen automatiskt läser av koden som kommer på SMS och att jag därför direkt skickades vidare till nästa steg.

Som jag ser det är det två frågor gällande mastercard. Är det värt 495/år för gold. Med den logiska neddragningen av antal nätter hos dem det blir så når jag inte gold utan kortet längre. Men några nätter blir det ändå pga avsaknad av alternativ. Man får ju 50kr mer i restaurangen vilket i teorin betalar sig på 10 nätter. Och lite mineralvatten...

Den andra frågan är om man väljer att ha kvar det ska man lägga spend från strawberry på det. Det vad ju givet tidigare men nu känns det som det nog är meningslöst och bättre att lägga det på tex amex.

Som jag ser det är det två frågor gällande mastercard. Är det värt 495/år för gold. Med den logiska neddragningen av antal nätter hos dem det blir så når jag inte gold utan kortet längre. Men några nätter blir det ändå pga avsaknad av alternativ. Man får ju 50kr mer i restaurangen vilket i teorin betalar sig på 10 nätter. Och lite mineralvatten...

Den andra frågan är om man väljer att ha kvar det ska man lägga spend från strawberry på det. Det vad ju givet tidigare men nu känns det som det nog är meningslöst och bättre att lägga det på tex amex.
De tog väl bort mineralvattnet? Endast platinum får det numera. Gold är ju bara skit tyvärr

Undrar vad som händer med efter registreringar. Har en Stay från september som efter ett antal mail fortfarande inte gett varken poäng eller qualified nights. Om jag nu överhuvudtaget får något för den, så blir det intressant att se om det blir (oanvändbara) poäng eller (mindre användbara) Spenn...
Kan meddela för den intresserade att de ramlade in idag, som oanvändbara strawberry poäng (eftersom jag inte nådde upp till nästa boka rums multipel..)

Har ni fått de två mastercard-nätterna tillgodoräknade för november? Jag ser tidigare nätter i listan över transaktioner, fint inskrivna den första varje månad, men inget nu 1NOV. Såg också att man ska få 3 nätter per månad som Platinum och då är ju frågan om det gäller från NOV eller DEC?

Har ni fått de två mastercard-nätterna tillgodoräknade för november? Jag ser tidigare nätter i listan över transaktioner, fint inskrivna den första varje månad, men inget nu 1NOV. Såg också att man ska få 3 nätter per månad som Platinum och då är ju frågan om det gäller från NOV eller DEC?
Jag har fått mina 2 november nätter. De är som vanligt daterade 1 nov. Jag är inte helt säker på exakt när de faktiskt kom in, om de var bak daterade, men de fanns för några dagar sedan åtminstone.

Jag har fått mina 2 november nätter. De är som vanligt daterade 1 nov. Jag är inte helt säker på exakt när de faktiskt kom in, om de var bak daterade, men de fanns för några dagar sedan åtminstone.
Jag har inte fått mina. Skumt. Hade inte märkt ens.

Toppen