Homer
Medlem
Vet inte om Norwegian har något liknande?
Hursom, ersätt "rutter" med "city pairs" så stämmer det
Fast det handlade ju om att transportera passagerare till/från NYC,
lång ifrån alla BA:s passagerare har London som slutdestination.
Vet inte om Norwegian har något liknande?
Hursom, ersätt "rutter" med "city pairs" så stämmer det
Jag trodde att slippa byta på Heathrow var en faktor som hade större betydelse
Norwegian har ju också passagerare med anslutning, så det måste ju gälla även dem? BA har säkert en högre procentandel, men man måste fortfarande skilja på de sakerna, och den enda siffra som presenterats är de som faktiskt flyger på den direkta linjen oberoende av anslutningar.Fast det handlade ju om att transportera passagerare till/från NYC,
lång ifrån alla BA:s passagerare har London som slutdestination.
Jag trodde att slippa byta på Heathrow var en faktor som hade större betydelse
Nja, inte riktigt.Måste vara ett hårt slag mot British Airways då London - New York räknas som världens mest trafikerade rutt.
Måste vara ett hårt slag mot British Airways då London - New York räknas som världens mest trafikerade rutt.
Men som sagt, skala allt för mycket från äpplet och till sist har du bara skrutten kvar BA.....
Nja, inte riktigt.
Seoul-Jeju är mest trafikerade rutt, följt av Melbourne-Sydney.
World's busiest airline flight routes: Melbourne-Sydney now world's second busiest