Senaste nytt

Norwegian "höstrea". Biljetter från 299:-

lycka till..gissar att du får flyga EuroAtlantics kärra då Norwegian inte kan förmå att hålla drömlinjen öppen och där den stod på ARN idag så hade främre toaletten läckt avloppsvatten i kabinen :p

Nja, ska man ge Dy lite cred så är de i vart fall riktigt billiga på enkelresor till USA. Kanske att seriösa bolag också tar efter och prissätter enkelresor lite mer rimligt framöver.

Med enkelbiljett till USA lär du dock råka ut för SSSS på utresan och intensivare förhör av CBP vid ankomst :)

Återrapportera om du överlever!
Överlever gör jag förhoppningsvis :)
Nja, ska man ge Dy lite cred så är de i vart fall riktigt billiga på enkelresor till USA. Kanske att seriösa bolag också tar efter och prissätter enkelresor lite mer rimligt framöver.

Med enkelbiljett till USA lär du dock råka ut för SSSS på utresan och intensivare förhör av CBP vid ankomst :)

Blev ingen SSSS, förhoppningsvis lugn när jag landar, tycker att det är utnärkt att det finns prispressare, inte för att jag vill flyga med dom men dom hjälper pressa priset,

Eller c) skulle ha samvittigheten i behold og føle at jeg inte ødela for luftfarten.
[/QUOTE]
Samvete och flygbolag?? Du skojar? Kolla bara enkel resa vs t&r på dom flesta flygbolagen.

Att vi alltid ska hamna i denna diskussion, t.o.m när rubriken enkom behandlar en biljettrea....

Trevlig resa @jannewa! 1299kr låter ju helt otroligt, men ibland ska man ha tur. I värsta fall väntar ju en EU-kompensation som vida överstiger 1.299kr. Har du inte en tajt anslutning vidare är du alltså en vinnare i alla lägen! :cool:

Att vi alltid ska hamna i denna diskussion, t.o.m när rubriken enkom behandlar en biljettrea....

Trevlig resa @jannewa! 1299kr låter ju helt otroligt, men ibland ska man ha tur. I värsta fall väntar ju en EU-kompensation som vida överstiger 1.299kr. Har du inte en tajt anslutning vidare är du alltså en vinnare i alla lägen! :cool:
Måste säga att jag blev lite besviken, flyget gick i tid och resan blev över förväntan. :)

Toppen