Nemo
Medlem
Väger tydligen lättSen vill jag tillägga att jag fått även ryggsäck mätt och vägd med RyanAir några gånger, samtliga på Stanstedt Airport - aldrig någon annanstans (har rätt många Ryanflygningar i bagaget)
Väger tydligen lättSen vill jag tillägga att jag fått även ryggsäck mätt och vägd med RyanAir några gånger, samtliga på Stanstedt Airport - aldrig någon annanstans (har rätt många Ryanflygningar i bagaget)
Äsch, kör Ikea-kasse som jag nyligen gjorde pga Thai Lion Air's hutlösa bagagepriser (mer om det här: Lågprisbolagen gör det svårare att köpa incheckat bagage till humana priser | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor). När jag checkade in på ett hotell frågade personalen lite skämtsamt om jag hade svenska köttbullar i min Ikea-kasse...Mitt CabinZero-inköp börjar betala sig ordentligt...
CabinZero Bags and Luggage - British designed lightweight Cabin Bags
Jag ger väl det tråkiga standardsvaret, det beror på.Checkar du ofta in ditt bagage mellan Stockholm och Köpenhamn/Oslo om du åker i tjänsten?
Från SvD:Kommer detta gälla för Norwegianbiljetter bokade efter Februari retroaktivt tror ni?
Från SvD:
Resenärer som har köpt biljetter innan de nya reglerna införs påverkas inte, säger Charlotte Holmbergh Jacob.
Bra tips! Finns i trunk-format, 29 SEK, rymmer 76 liter, väger 0,19 kg.Äsch, kör Ikea-kasse som jag nyligen gjorde pga Thai Lion Air's hutlösa bagagepriser (mer om det här: Lågprisbolagen gör det svårare att köpa incheckat bagage till humana priser | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor). När jag checkade in på ett hotell frågade personalen lite skämtsamt om jag hade svenska köttbullar i min Ikea-kasse...![]()
Kan ingen försöka sälja en pirra vid incheckningsdiskarna på valfri flygplats? Otroligt intresserad av hur marknaden ser ut.Som du kan sälja eller ge bort vid incheckningen om det är för hög vikt.
De var lyxiga båda två, min har inget blixtlås.Bra tips! Finns i trunk-format, 29 SEK, rymmer 76 liter, väger 0,19 kg.
FRAKTA Trunk för kärra - blå - IKEA
Finns även lyx-varianten för 39 SEK, rymmer 128 liter, väger 0,33 kg.
OMBYTE Väska - vit/svart, transparent - IKEA