1,5% med MC och 2,3% med Amex om man har subscription bättre än alternativet Betalo enligt mig.jag försökte nyss lägga en betalning med SAS Mc, och det står 2.5 % avgift
jag undrar om detta skulle tolkas som "Additional you’ll get 14 days free trial “New” invoices"![]()
Man måste först lägga in MC och signa upp subscription sen kan man lägga in Amex. Vad får du 400kr ifrån? För mig står det 96kr/mån.Ja det här blev lite pankaka. Utan att kunna lägga in betalningar på Amex fyller den inget syfte för mig åtminstone. Och jag betalar inte 400 kr för nöjet att få betatesta en app.
1,5% med MC och 2,3% med Amex om man har subscription bättre än alternativet Betalo enligt mig.
Man måste först lägga in MC och signa upp subscription sen kan man lägga in Amex. Vad får du 400kr ifrån? För mig står det 96kr/mån.
Man måste först lägga in MC och signa upp subscription sen kan man lägga in Amex.
Vad får du 400kr ifrån? För mig står det 96kr/mån.
Hur vet du att betalningarna kommit fram? Släpptes inte appen idag? Brukar ju ta några dagar innan betalning når mottagaren.Jag håller med att det borde vara 2 månader utan ytterligare commitment.
Jag kan dock bekräfta att appen funkar helt okej och jag har gjort flera betalningar som kommit fram både med MC och Amex.
Betalo kostar väl 3% för Amex så med ett delta på 0,7% borde det bli billigare än Betalo vid räkningar överstigande 13715kr eller tänker jag fel?
Jag skrev i tråden den 15 Jan att det gick att registrera och lägga in betalningar även utan inbjudan.Hur vet du att betalningarna kommit fram? Släpptes inte appen idag? Brukar ju ta några dagar innan betalning når mottagaren.
Då förstår jag. Jag kan inte ens ladda ner appen ännu (Android). Märklig lansering.Jag skrev i tråden den 15 Jan att det gick att registrera och lägga in betalningar även utan inbjudan.
Testade med en faktura från Telia, pengarna drogs den 16/1 och på morgonen den 21/1 stod den som betald i Telia appen.
Jag har tydligen problem med att både läsa och räkna idag. Får skylla på chock över Amex-förändringar ;-).Betalo kostar väl 3% för Amex så med ett delta på 0,7% borde det bli billigare än Betalo vid räkningar överstigande 13715kr eller tänker jag fel?