Synd bara att Ryanair hann lägga ner den linjen först!Kul! Det kanske blir så att jag tvingas flyga Ryanair ändå...
Synd bara att Ryanair hann lägga ner den linjen först!Kul! Det kanske blir så att jag tvingas flyga Ryanair ändå...
Jag tycker man kan läsa mellan raderna att det är ambitionen men sen är det ju annat att ta hänsyn till. Tillgång på flygplan, slot-tider på München, anställa/upphandla personal som nattar och fixar planet om det ska stå i Norrköping över natt osv.Om det nu går så bra, varför utökas inte linjen till två turer om dagen så den blir mer användbar.
Även om det är bättre med två turer än en, så tror jag att det kravet i detta fallet är lite överdrivet. Mina kontakter i regionen tycker om flygtiderna då de passar flygtiderna bra för resor inom Europa. Dessutom passar de även bra till Iran-linjen som vi läste om i en annan tråd. Alla skall inte till USA.Om det nu går så bra, varför utökas inte linjen till två turer om dagen så den blir mer användbar.
Eller hur? Kanske till flygplatsen i Norsholm?Jag har "hört" att linjen ska flyttas till LPI![]()
Även om det är bättre med två turer än en, så tror jag att det kravet i detta fallet är lite överdrivet. Mina kontakter i regionen tycker om flygtiderna då de passar flygtiderna bra för resor inom Europa. Dessutom passar de även bra till Iran-linjen som vi läste om i en annan tråd. Alla skall inte till USA.
Vad är senaste nytt?Någon (mer) som provflugit under de första 6 månader som linjen "fyller år" i dagarna?
Jag har "hört" att linjen ska flyttas till LPI![]()
Bara ett "rykte" på stanFor real? Gärna mer info via PM om du vill![]()