Senaste nytt

Nordic Choice Hotels blir Strawberry

Lustigt igen, kom nu, tomt som programmet :)
42923CC8-8547-41BA-BA11-0A1D165E62FF.jpeg

Jag har inte fått någon present men så har jag bara 2 Spenn också, du har ju samlat ihop 3 gånger så mycket så du är nog i toppskiktet!

WTF?!

Jag som var så stolt över att ha ett saldo strax under 1NOK...
Visa bifogad bild 171970

Jag hoppas de har sparat kvittot för jag vill byta presenten mot något annat!
Hahahaha en hundring hos Norsken vid flygbehov kommande 2-3år va?

Kollade nu jag också=
IMG_9667.jpeg

Hela 1098 Svenskspenn var generöst hahaha.

Jag kom förövrigt på nere i värmen på nyårsafton att jag nog hade några NCC poäng kvar, lyckades tömma saldot!

IMG_9668.jpeg

Snipp snapp snut så var Strawberry ut..

Fick en massa nya lika under december, 1000 för födelsedag, 5000 för fly and sleep eller vad det nu var och ca 250 på deras kalender, har ca 15 k på kontot, känns typ värdelösa. Däremot en påtvingad rödnod flygning gav oväntad utdelning 3338 Spenn för en enkel till Stockholm.

Enda anledningen att jag orkar bry mig är att Enna mina resmål bara har jordgubbar av vettiga hotell och det nu gick att trixa tillbaka ett platinum med en flerstegs match.

Är lite irriterad att så ett programmet ändrades så fort med kort varsel, var nära platinum för life. Ska fundera om det är värt att fixa?

Bara gissning men KLM har väl en del medlemmar sedan länge i Norge? Säkert BA också som förklarar en del av 9,9%. Jämnstort med Spänn nu!
Anmärkningsvärt med tanke på deras stora hemmamarknad hemma i Norge, trodde de skulle ha mer faktiskt trots värdelöst program.

Det blir intressant se slutresultatet.

Toppen