Senaste nytt

Nordic Choice Hotels blir Strawberry

Doctor-X

Medlem
Samma sak för platinum
bd991e298c81ddef3567306d4b71acc3.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk

Fick samma SMS, känns tråkigt. De gjorde samma sak under pandemin, tycker att man kunde belönat sina statuskunder på ett bättre sätt - påpekade det redan då till kundtjänst. Varför ska jag försöka bo in nätter eller poäng, denna gåva hjälper mig föga. Hade hellre sett x2 (för silver) x3 (för guld) och x5 (för platinum) poäng kampanjer för bokningar under sommaren eller gärna för mig resten av året. Guld och Platinum får under juni och juli x3 poäng vid köp med Strawberry MC istället för x2.
Eller skicka hem en rolig keps eller t-shirt.
 
För oss som är lifetime så står det väl antagligen inte någit datum iom att vi redan är life antar jag.
 

Attachments

  • IMG_9715.jpeg
    IMG_9715.jpeg
    115,9 KB · Visningar: 91
För oss som är lifetime så står det väl antagligen inte någit datum iom att vi redan är life antar jag.
Nä, så verkar det ju vara. Men jag är Lifetime Gold, så det är ju ändå intressant att veta hur länge jag får behålla Platinum.
Men det har ju aldrig brutits mitt i en medlemsperiod tidigare, så jag antar att de menar innevarande period + nästa.
 

t90tho

Medlem
För mig skedde denna förlängning till 230630 någon gång under våren. Jag väntar på vad ett år till innebär.
Då trodde jag att det var för att jag var hyggligt nära platinum igen, men nu tror jag snarare att man ville förlänga de med status som gick ut strax innan strawberryomvandlingen, så att även de fick ett år extra och blev glada.

Skickat från min SM-G991B via Tapatalk
 
Toppen