Senaste nytt

Nordic Choice det här gjorde ni bra!

Okej egentligen inget som passar i en "Det här har ni gjort bra"-tråd, men ändå - jag gjorde en ganska dyr bokning i veckan för att utnyttja sommarkampanjen och fick helt korrekt antal Spenn in på kontot efter två dagar. Just köp på hotellen tror jag har krävt dialog med kundtjänst varenda gång tidigare innan det blir rätt och nu funkade det direkt. Bara att hoppas på att det håller i sig.

Jag har egentligen börjat bojkotta strawberry men alltså, att parkera på P9 ta hissen direkt upp till rummet för att sedan på morgonen ta en promenad raka vägen till fast track på CPH är svårslaget. Jaja jag ska testa Scandic CPH någon gång men inte idag.

Så jag bokade via hotels.com och la till bokningen i strawberry appen, kunde checka in och få nyckeln i mobilen och checka ut utan att passera receptionen.

Snyggt att det funkar även via OTA (det gjorde det inte förr) och det gör att det även fortsättningsvis kommer bli några nätter här.

Alltså att köpa passet för 8000 kronor och få 10 nätter är riktigt prisvärt!
Är man 2 personer äter man frukost för 400 kronor och om man får en restaurangcheck för 125 kronor blir det kvar 275 kronor till övernattningen. Riktigt bra!

Alltså att köpa passet för 8000 kronor och få 10 nätter är riktigt prisvärt!
Är man 2 personer äter man frukost för 400 kronor och om man får en restaurangcheck för 125 kronor blir det kvar 275 kronor till övernattningen. Riktigt bra!
Om der finns nätter att boka ja. Läst flera kommentarer på Strawberrys inlägg i socmed av folk som inte har kunnat boka nätter pga att hotellen begränsar antal bokningsbara rum med det här erbjudandet.

Toppen