Senaste nytt

Nordic Choice det här gjorde ni bra!

Nu kom alla poäng. Och som väntat fick man fel poäng på inköp av presentkort och betalning av rummet på Clarion Grand Hotel i Östersund. Någon som lyckats få lite kompensation för att ständigt behöva kontrollera poängen be deras kundtjänst att rätta till felen?

Tycker det blir himla rörigt att hålla koll på poängen när det kommer så mycket på en gång och alla kampanjpoängen är på egna rader...men visst stämmer det att om jag har betalat ett hotellrum med Strawberrys kreditkort under juli så bör det köpet ge 90p per 100 kr? 30 poäng för att det är på ett hotell och det gånger 3 pga av sommarkampanjen? Så om man betalar ett rum för 1000:- så ska man få 300 poäng på en rad och sen 600 poäng till på en annan rad i poänghistoriken?

Bott otroligt billigt med kort varsel i Sthlm senaste tiden. Snittar på 600 kr/natt tror jag på Comfort Kista och Solna. Hittar Compact-rum redan nu till nästa sommar på Quality Strawberry Arena för så lite som 412 kr/natt. Så inte verkar priserna ha stuckit iväg så högt i Sthlm nu!

Bott otroligt billigt med kort varsel i Sthlm senaste tiden. Snittar på 600 kr/natt tror jag på Comfort Kista och Solna. Hittar Compact-rum redan nu till nästa sommar på Quality Strawberry Arena för så lite som 412 kr/natt. Så inte verkar priserna ha stuckit iväg så högt i Sthlm nu!
Priserna fluktuerar mer nu än förr. När jag ska vara kvar i jobbet när det är fler affärsresenärer kostar även Comfort hotellen 1500kr och uppåt.

Toppen