Hmm, nedgraderar de 1/1? Jag trodde jag skulle trilla till silver 2018, men det har inte skett än.Dreamliner skrev:Ingen soft landing gick från platinum till siver igår.Klicka för att utvidga...
Hmm, nedgraderar de 1/1? Jag trodde jag skulle trilla till silver 2018, men det har inte skett än.Dreamliner skrev:Ingen soft landing gick från platinum till siver igår.Klicka för att utvidga...
Nordic choice har väl inte kalenderår, så det beror på vad du har för period. Själv ramlade jag ner 1/11...agehall skrev:Hmm, nedgraderar de 1/1? Jag trodde jag skulle trilla till silver 2018, men det har inte skett än.Klicka för att utvidga...
Där sa du något! Min period börjar 1/2, så det förklarar ju saken. Har aldrig reflekterat över att det inte är kalenderår då både jag och @FruAgehall har medlemsår som ligger så nära kalenderår.mha321 skrev:Nordic choice har väl inte kalenderår, så det beror på vad du har för period. Själv ramlade jag ner 1/11...Klicka för att utvidga...
Inte på rummet, nej. Tror du kan tjäna poäng på extrautgifter under vistelsen, men jag är osäker.Andreas.Net skrev:Är det någon som vet om man tjänar poäng när man bokar bonusnätter ?Klicka för att utvidga...
Nope du skall inte få poäng på bonusnätter.Andreas.Net skrev:Jag matchade till Platinum 2016 och fick förra året en extra period utan att ha uppfyllt kraven och det har funkat för mig.Denna perioden har jag i princip lyckats bo ihop ett Guld (har ca 3000 p kvar).Är det någon som vet om man tjänar poäng när man bokar bonusnätter ?/AndreasKlicka för att utvidga...
Ja det är i varje fall bättre växlingskurs än att växla till EB poäng.Fikaärfint skrev:Nope du skall inte få poäng på bonusnätter."3.3. För övernattning som betalas med bonuspoäng (bonusnatt), samt vid "Complimentary"-rum, ges inga bonuspoäng"Har du 40000 Cooppoäng så kan du växla in det och få 5000 NC poäng.Klicka för att utvidga...
Dreamliner skrev:Inga poäng på extra utgifter på Choice. Frågade ikväll eftersom det är bonusnatt.Klicka för att utvidga...
Bra att veta, jag bor mest i Sverige.Fikaärfint skrev:”3.2. Det ges en bonuspoäng per betald krona på restaurang (endast mat) som hör till hotellet vid vistelse i Norge och Danmark på Clarion Hotel®, Quality Hotel™ eller våra fristående hotell. Notan måste registreras på räkningen för hotellrummet och betalas vid utcheckning och summan för restaurangpoäng är begränsad till 4 000 bonuspoäng per vistelse. Med vistelse menas den enskilde medlemmens sammanhängande nätter på det aktuella hotellet. Poäng för restaurangbesök kan inte tjänas på de Collection-hotell som finns inom Clarion Hotel®.”Klicka för att utvidga...
Jönsson skrev:Visst får du väl poäng på mat och dryck även under bonusnatt? Det är bara själva natten som du inte får poäng för.Klicka för att utvidga...
Meazza skrev:Visa bifogad bild 73204Har nu för första gången kvalificerat mig med poäng. Hade gjort det med antalet nätter ändå men tack vare poängkampanjerna som har varit det senaste året så gör jag det med med god marginal. Bra grej!Klicka för att utvidga...
Tack för det. Borde kanske ha tydliggjort att jag har återkvalificerat mig.Jojje82 skrev:Välkommen till Platinum nivånTycker dock det va länge sedan nu dem hade någon poäng kampanj, eller har jag missat något?Klicka för att utvidga...