Senaste nytt

Nordic Choice Club Mastercard

daviiidh

Ny medlem
Har det tidigare varit vid samma tidpunkt varje år som det kommit kampanjer med Guld direkt? Vet någon isf när det brukar komma? Tänkte testa men dumt att köra nu om det kommer en kampanj snart.
 

sweflyer

Medlem
Ni som har kortet; betalar ni era boenden på Nordic Choice med kortet?

Historiskt har jag tagit allt på mitt SAS Eurobonus Mastercard Premium för att samla alla mina poäng hos SAS, men fundarar på om det verkligen är det rätta. Man slulle ju kunna lägga bara hotellräkningarna på Nordic Choice Mstarcard istället
 

palmen

Moderator
Ni som har kortet; betalar ni era boenden på Nordic Choice med kortet?

Historiskt har jag tagit allt på mitt SAS Eurobonus Mastercard Premium för att samla alla mina poäng hos SAS, men fundarar på om det verkligen är det rätta. Man slulle ju kunna lägga bara hotellräkningarna på Nordic Choice Mstarcard istället
Självklart betalar jag nätter hos MC med deras kort. Det är en no brainer för mig.
 

Doctor-X

Medlem
Ni som har kortet; betalar ni era boenden på Nordic Choice med kortet?

Historiskt har jag tagit allt på mitt SAS Eurobonus Mastercard Premium för att samla alla mina poäng hos SAS, men fundarar på om det verkligen är det rätta. Man slulle ju kunna lägga bara hotellräkningarna på Nordic Choice Mstarcard istället

YES, alltid. Hade en plan att köra SAS MC Premium under våren när det var 50% statuspoäng grejen, men nådde upp till EBD utan att det behövdes, så nu kör jag alltid NCC MC. Som @palmen skriver en no brainer.
 
  • Gilla
Reactions: hco

M.K

Medlem
+1 på den pā NC hotell i Sverige. 30p slår vanligen allt annat.

Jag använder dock numera i regel andra kort på NC hotellen utomlands. T ex 20p med SAS MC varav 10 statuspoäng gav mer värde för mig februari-april med utländsk spend.
 
I dag kom det nya Jordgubbskortet.
DSC_7373.JPG DSC_7374.JPG
 
Toppen