Senaste nytt

Nordic Choice Club Mastercard

Doctor-X

Medlem
Summerar ihop Strawberry MC kampanjen dubbla/trippla poäng 22maj - 31 juli: 27 816p.

Under denna period 0 nätter och 0 köp på Strawberrys hemsida eller fysiska hotell/restauranger - så ändå en mycket trevlig extra bonus. Uteslutande använt mitt Strawberry MC under kampanjperioden för alla inköp. Lång väntan till december nu!

Bra skjuts mot Lifetime Platinum. Oktober 2022 blev jag LTG och om jag räknat rätt så ska mätaren ticka in på 750.000p vid samma tidpunkt 2023 - får bara hoppas att lifetime inte försvinner när nu Strawberry och Norwegian ska hitta på något gemensamt.
 

M.K

Medlem
Kul summering, var tvungen göra det samma :) Inget försök vara bättre och är ju redan life Plat.

57931p i perioden, inklusive några hotellnätter blev resultatet för mig. Var ju 2x helg i slutet av maj med SAS MC så juni/juli spend detta. Inte fel med runt sex fria hotellnätter, nöjd! :cool:
 

Mr Basic

Medlem
Summerar ihop Strawberry MC kampanjen dubbla/trippla poäng 22maj - 31 juli: 27 816p.
Landade på ca 39.000p. 2 betalda nätter på Strawberry.
Uteslutande använt mitt Strawberry MC under kampanjperioden för alla inköp.
Samma här. Blev dock tvungen att höja inköpsgränsen (+10K) samt göra en insättning på 35K för att allt skulle gå igenom.

Edit. Mkt trevlig kampanj :)
 

Montana

Medlem
Var vaksamma på när ni betalar era hotellnotor att ni får rätt antal poäng. Mina tre senaste stays har jag enbart fått 10% och har behövt maila Strawberry för att få detta korrigerat till de 30% som de ska vara.
 
Toppen