Senaste nytt

New EuroBonus Challenge, har ni också fått den?

Enligt mig, Ja. Beror självklart på vad det kostar att boka men allt under 1500 är riktigt bra. Om möjligt gör en MR till södra Europa och inkassera ytterligare 8-10000 baspoäng för det, dessa biljetter brukar gå att hitta för 2000 kronor i plus
Fördelen med intraskand är att det är lätt att hitta en t/r för typ 1000 SEK på en lördag eller eftermiddag inom perioden. Jag tror att det kan bli svårt att hitta till sydeuropa för rimlig peng med kort varsel utan att behöva ta ledigt eller övernatta. Det var så jag tänkte :)

I min mening var denna alldeles för tuff, finns inget i denna som gör att jag skulle göra 4-5 resor extra ...
9tor resor för 30,000p. Har 5 bokade underperioden ... sparar heller 10,000kr och köper lifemiles eller USDM miles....

Fick samma som några ovan talare, 2 T/R för 500 p / 6 T/R för 30 000 p.
klarade med nöd och näppe förra utmaningen på 8 T/R för 60 000p.

I denna perioden endast 2 SAS T/R inbokade, så en 3e "hitta-på" för att kamma hem 500 p känns tyvärr inte motiverad... :(

Lycka till på er som ger ut på jakt!

Som vanligt får jag inga mail trots flera kontakter med dem (SAS kundtjänst)

Japp, fick nog den "hårdaste" nivån jag också, 4 tor=500p och 8tor=30000p.
Måste utöka mitt resemönster rätt rejält för att klara det.
Lite otur med perioden där också, den 31 okt eftersom jag har några MR i november.

Känner mig lite besviken att jag inte fått någon challenge men det beror nog på att jag har så många resor inbokade sedan tidigare. Verkar vara så för fler som jag läst också....man ska nog inte ha för många resor inbokade om man vill få mail med utmaningar... :(

Sitter verkligen någon på SAS och riktar sådana här kampanjer?
Om så måste jag vara helt utanför för jag har aldrig någonsin fått ett mail med erbjudanden.

Japp, fick nog den "hårdaste" nivån jag också, 4 tor=500p och 8tor=30000p.
Måste utöka mitt resemönster rätt rejält för att klara det.
Lite otur med perioden där också, den 31 okt eftersom jag har några MR i november.
Jag fick samma nivå. Har tre resor inbokade under perioden. För fyra resor kan man både ha och mista poängen. Bättre då att chansa på fem resor och 3000p.

Toppen