Senaste nytt

New EuroBonus Challenge, har ni också fått den?

Joakim P N

Medlem
Inte heller jag fick den, trots att jag nyligen lagt om i princip hela mitt resande till enbart SAS. Misstänker precis som andra antytt att jag har för många kommande bokningar redan. Om någon av moderatorerna får chansen att intervjua någon på Eurobonus igen finns ju en given fråga, hur görs urvalet av vilka som får vara med i challanges, och varför missgynnas vi som reser mycket med SAS?
 
D

Deleted member 4971

Guest
Inte heller jag fick den, trots att jag nyligen lagt om i princip hela mitt resande till enbart SAS. Misstänker precis som andra antytt att jag har för många kommande bokningar redan. Om någon av moderatorerna får chansen att intervjua någon på Eurobonus igen finns ju en given fråga, hur görs urvalet av vilka som får vara med i challanges, och varför missgynnas vi som reser mycket med SAS?

Behövs det egentligen? Sådana som redan reser behöver väl ingen morot? :D Nog för att det skulle göra oss glad ;)
 

Joshua

Medlem
Så kan det väl vara. Varför skicka ut erbjudanden och skänka gratis poäng åt sådana som flyger när man kan motivera människor som annars kanske inte gjort så många resor osv..

Absolut, jag har dock svårt att se mönstret då det bland de jag känner samt info här verkar vara så varierande mellan ex. Diamond och basic medlemmar och allt där i mellan
 

dino_81

Medlem
Fick äran att erbjudas 500 för 5 t/r och 30 000 för 9 t/r.

Har tre bokade men nej, jag avstår denna gång.

Vore även jag intresserad av hur urvalet sker även om jag inte tror att vi kommer få något specificerat svar.
 

FF#1

Medlem
Även jag fick, 500 för 5 t/r och 30 000 för 9 t/r.

kommer max att ha 2-3 t/, troligen mindre under perioden. Någon strategi för hur man ska ställa in den för bästa chans till bra booster nästa gång när mitt resande har återgått till mer normala nivåer?

vad är bästa att blåsa, 5 eller 9 resor?
 

Joakim P N

Medlem
Hm, kan succeformeln vara att ha ett par, tre, resor bokade för att få vara med på en challenge? Noll resor bokade verkar vara för lite medan sex, sju eller fler resor verkar vara för mycket...
 

Flood

Medlem
Ja, fast man vet ju inte var de tittar. Tittar jag i appen så hittar den automatiskt åtta resor. Går jag in på mina sidor hittas bara två automatiskt...
 

Joakim P N

Medlem
Sant, kanske dumt att ha appen maxad med resor med andra ord. Men det går väl å andra sidan inte att ta bort en resa som redan hamnat i appen?
 
Toppen