Dreamliner
Medlem
Jag hade stannat på flygplatsen alla dagar i veckan. Finns enligt mig inget att göra inne i stan denna korta tid. Speciellt inte en morgon.
Jag hade stannat på flygplatsen alla dagar i veckan. Finns enligt mig inget att göra inne i stan denna korta tid. Speciellt inte en morgon.
Jag förstår. Lycka till och njut av ditt första Indienbesök.Stanna 7h på en trist flygplats eller se och uppleva en försmak av indien l, ett land där man aldrig varit innan? För mig är det tillräckligt speciellt att se centralstationen och ta en kopp te eller kaffe och se på myllret i en timme på gatan. Vi pratar inte direkt om 7h på SQ private room här......
Du behöver att ansöka e-Visa i förväg om du reser med svenskt pass, ifall du vill gå på landside.
Indisk Visa-on-Arrival gäller för svenska pass fr.o.m. 15 augusti | Sida 6 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Indian e-Visa
"åka in till centrala Dehli under några timmar om man inte måste"
Given vinnare om det fanns ett pris för dåliga idéer i samband med resa![]()
Ja det är nog inte världens bästa idé just med Delhi. Hade det varit Mumbai istället så hade jag definitivt åkt in till ''stan'', men Delhi kommer du troligtvis inte hinna se/göra så mycket så hade nog hellre stannat på flygplatsen.
Så du är för äventyrlig för att hänga i loungen i sex timmar, istället så tänker du sova?Kan hålla med till en del. Faat man är ju lite för äventyrlig för att sunka i en lounge i 6h
Såg dock något intressant, capsule hotels inne i terminalen. Delhi Airport Lounge | New Delhi Airport Lounge & Sleeping Pods | SAMS
Rätt sköna privata enkel eller dubbelrum. Bokade en i för 5h för lätt överkomliga 250kr! Ta och snooza lite istället och ta det lungt!
Så du är för äventyrlig för att hänga i loungen i sex timmar, istället så tänker du sova?