Jag upplever inte din metod som särskilt bekväm faktiskt. I min egen erfarenhet så behöver jag ju först besöka en ganska skum sajt, till och med piratbukten består ju av massa pop-ups och annat skit. Sedan ska det laddas ner, vilket iofs går fort. Att konvertera tycker jag tar onödigt mycket tid, och krånglar ofta. Alternativet är att föra över direkt till VLC-appen på min iPad, men det händer rätt ofta att filen inte går att spela. Men din konverteringsapp kanske är helt fenomenal

Hur lång tid tar en konvertering för dig?
Jag har i alla fall, från att tidigare, sedan jag var ung tonåring, varit pirat och fört över hela säsonger med mera, gått över till Netflix i min vardagskonsumtion sedan några år. Och sedan förra veckan, även när jag flyger. Beror förstås hur mycket man tittar också, men på en 8h flight orkar jag inte mer än maximalt 2 filmer ändå. Är ju också en stor fördel att jag från loungen/flygplatsen eller på 4G kan ladda ner två avsnitt av en serie eller en film, vilket håller de flesta short/medium haul-flygningar. Sedan är det förstås skönt att inte behöva oroa sig för att få ett kravbrev, även om risken är liten