Går det ringa dit för att boka SkyTeam också?vanliga numret? Till Kundtjänst
Den som är i appen.
Går det ringa dit för att boka SkyTeam också?vanliga numret? Till Kundtjänst
Den som är i appen.
Ja, det har man väl alltid kunnat för Star Alliance? Det som man inte kan göra är ju att boka med 2-4-1. Men jag tänkte boka på och sedan lägga till en 2-4-1 på måndag (imorgon).Går det ringa dit för att boka SkyTeam också?
Aha!Ja, det har man väl alltid kunnat för Star Alliance? Det som man inte kan göra är ju att boka med 2-4-1. Men jag tänkte boka på och sedan lägga till en 2-4-1 på måndag (imorgon).
Varför stökigt? Det är väl bara att ringa in imorgon och addera på den?Aha!
Då hjälper det inte mig för har stökigt med att kunna boka med 2-4-1.
Samma för mig. Ser att de ändrat på hemsidan längst ned till höger där står Sky Team nu istället för Star. Logon i appen istället för Star Gold ser ful ut...Försökte logga in igen på SAS nyss (ett försök), konto blockat, återställ lösenord fungerar ej. Hela sidan verkar lite svajig nu (förståeligt).
Vi får nog räkna med agenter som struntat att läsa mailet "VIKTIGT OM SAS 1SEP" och blir lätt chockad av allas frågor idag. Tålamod.Jag lade på efter att ha varit i hold i 15min. Ringde tillbaka nu igen. FICK SAMMA PERSON:
"Säger kan jag få en förklaring varför jag blir satt på hold"
"Vänta kvar tack.... *Hold*.......*Musik*.
Så himla otrevligt.
Jag har supermycket tålamod. Men man får gärna säga något annat när man svarar än "DRÖJ....KLICK". Det handlar inte om att vänta det handlar om att kommunicera. Men kanske att begära för mycketVi får nog räkna med agenter som struntat att läsa mailet "VIKTIGT OM SAS 1SEP" och blir lätt chockad av allas frågor idag. Tålamod.