Agö
Medlem
En juste one-piece är aldrig fel tycker jag. Köpte en sådan här på julrean nu i år och ser fram emot att köra den ombord.Lite ledigare kläder räcker gott.

En juste one-piece är aldrig fel tycker jag. Köpte en sådan här på julrean nu i år och ser fram emot att köra den ombord.Lite ledigare kläder räcker gott.
Du får gärna posta ett foto med dig i en OnePiece i businesskabinen. Blir garanterat en hit.En juste one-piece är aldrig fel tycker jag. Köpte en sådan här på julrean nu i år och ser fram emot att köra den ombord.
![]()
Yes! Kan säga att jag redan testat den hemma i smyg. Men massa fördelar, inte minst att den är lätt att bara dra på sig.Du får gärna posta ett foto med dig i en OnePiece i businesskabinen. Blir garanterat en hit.![]()
Polaris på EWR? Hur kommer du dit? Air train till en annan terminal?Jag brukar äta i loungen (Polaris då, inte SAS) och sedan sova direkt när bältesskylten släcks. Ögonbindel är bra eftersom det är tänt i kabinen vid serveringen. "Madrassfilten" lägger jag ut men ingen pyjamas el dyl, det är så kort flygning
Ja, precis så. Checka in och ta sedan tåget. Tillbaka åker man airsidebussen.Polaris på EWR? Hur kommer du dit? Air train till en annan terminal?
Ha! Detta har jag helt missat. Finns det en airside bus dit också eller bara tillbaka? Eller väljer du tåget för att det är fortare? Och hur ser gästningsreglerna ut för en sas businessbiljett? Får man ta med nån in?Ja, precis så. Checka in och ta sedan tåget. Tillbaka åker man airsidebussen.
Ha! Detta har jag helt missat. Finns det en airside bus dit också eller bara tillbaka? Eller väljer du tåget för att det är fortare? Och hur ser gästningsreglerna ut för en sas businessbiljett? Får man ta med nån in?
Förövrigt tycker jag att serveringen på nattflygen är alldeles för lång och det borde finnas nåt snabbalterbativ, typ som jag finns att det fanns med frukosten förut.
Hmm... Vi är 5 personer i vårt sällskap, där min plan var att släppa in dotter/syster/systerson i SAS Loungen via EBG-statusen i B-terminalen och sedan ta bussen till C-terminalen med morsan för att testa Polaris-loungen. Om det går att åka buss från C->B borde det gå att åka B->C, tänkte jag. Återkommer med klart besked en vecka in i februari då jag vet med säkerhet av egen erfarenhet.Du checkar in hos SAS sen tar AirTrain till Terminal C. Inbjudan till Polaris är personligt. Inga gäster. Buss från C71, till B och A. Det gåt att åka A till C, men inte till min vetskap B till C. Men jag ser inga fysiska barriärer som skulle göra det omöjligt.
Det skall finnas en snabb service på middagen där allt kommer på en bricka direkt.