0530 ringer klockan. senator kollar sin telefon men inget livstecken från BvM. sembl kollar sin whatsup men inget där heller. senator hoppar snabbt in i duschen medan sembl ringer till BvMs rum. Inget svar! Vi bestämmer oss snabbt för att lösa situationen genom att jag hoppar in i duschen och fortsätter att ringa och messa medan senator springer ner för att prata med repan och ta med security upp och ta sig in på rummet.
sembl stiger ut ur duschen efter 5min och ser BvM ligga på divanen på vårat rum och knappa på sin telefon medan senator packar klart. Inte för många ord utbyts mer än att sembl klämmer ur sig "he found you at lost and found or" Senator hade hittat BvM i korridoren på väg till loungen för att äta frukost som är på samma våningsplan som vårat rum.
Det visade sig att han varit väldigt trött och somnat på en gång och inte orkat höra av sig. Jag misstänker att han mest ville hämnas för att han inte fick äta på Waffle House. 0600 in i loungen för att äta en snabb frukost tillsammans. Bagels, cream cheese, frukt och lurigt läskande gott amerikanskt kaffe. sembl förbannar sig över att han inte har Nescafé med sig. Väldigt orutinerat.
Fortfarande ingen ursäkt från BvM.
0615 hämtas bagage på rummen och ner för att hinna med shuttle till Atlanta Hatesfield som avgår 0630. In på terminalen och checka in bagage. BvM upptäcker samtidigt att han har tappat telefonen. han är dessutom 184% säker på att det var på Hilton shuttlen. 3 samtal senare till hotellet och chaufför men ingen telefon. 5 min kvar innan boarding nu och vi säger till honom att söka efter mobilen via datorn när vi landat i Miami. Sagt och gjort, genom security och sist på planet mot MIA 0755 som avgår i tid.
senator täcker upp den delen