Senaste nytt

När släpps SAS awardbiljetter?

Är det någon här som har koll på hur det brukar se ut med awardsläpp till MIA efter mars? Är medveten om att ARN-MIA inte körs efter mars, men kollar även OSL och CPH. Hittar ingenting från april-oktober i någon kategori.
 
Är det någon här som har koll på hur det brukar se ut med awardsläpp till MIA efter mars? Är medveten om att ARN-MIA inte körs efter mars, men kollar även OSL och CPH. Hittar ingenting från april-oktober i någon kategori.

Jag hittar ströplatser i både april och maj 2019 från både Arlanda, Köpenhamn och Oslo. Hittar däremot inga returbiljetter.
 
Tittar man på ARN-LAX/LAX-ARN och CPH-SFO/SFO-CPH så finns det endast ströplatser i C några månader fram i tiden. Men det finns ingenting på T-330 (slutet på september 2019) när biljetterna faktiskt släpps. Vad beror detta på? Jag tittar på travelhacks. Är det så att biljetterna nyps innan de hinner komma upp på travelhacks? Jag trodde man hade störst chans att boka just T-330 men det ser tämligen mörkt ut. Tacksam för inspel på detta och hur ni tänker.
 
Tittar man på ARN-LAX/LAX-ARN och CPH-SFO/SFO-CPH så finns det endast ströplatser i C några månader fram i tiden. Men det finns ingenting på T-330 (slutet på september 2019) när biljetterna faktiskt släpps. Vad beror detta på? Jag tittar på travelhacks. Är det så att biljetterna nyps innan de hinner komma upp på travelhacks? Jag trodde man hade störst chans att boka just T-330 men det ser tämligen mörkt ut. Tacksam för inspel på detta och hur ni tänker.

Det släpps sparsamt med biljetter till NRT/LAX/SFO och verkligen inte varje dag T-330
inte ens i ekonomi.
 
Det släpps sparsamt med biljetter till NRT/LAX/SFO och verkligen inte varje dag T-330
inte ens i ekonomi.

Ok, jag förstår. De andra destinationerna är relativt enkla att följa då det släpps konsekvent T-330.

Vad är bästa strategi för dessa svårare destinationer tycker ni? Förutom att gå in 2ggr om dagen, är det några speciella perioder (T-X dagar) då man ska vara extra på tårna? :)
 
Toppen