Lyckades själv boka 2 platser i C till EWR i slutet av juli förra året. Bokade utresan cirka en vecka innan avgång och då fanns det ett helt ok utbud om man kunde resa med kort varsel.Är det någon som har koll på hur det burkar se hur under sommaren som vanligtvis är blackout (midsommar - slutet av augusti), brukar SAS släppa platser i C nära inpå avgång? Jag kommer behöva en enkelbiljett till USA/Kanada någon gång under slutet av juli till mitten av aug och kan boka med kort varsel.
Jag har under vår/tidig sommar nästan varje år kunnat boka sas business till USA för resa i juli/augusti.Är det någon som har koll på hur det burkar se hur under sommaren som vanligtvis är blackout (midsommar - slutet av augusti), brukar SAS släppa platser i C nära inpå avgång? Jag kommer behöva en enkelbiljett till USA/Kanada någon gång under slutet av juli till mitten av aug och kan boka med kort varsel.
Carcassonne verkar bara trafikeras av Ryanair, säsongsvis. SAS flyger inte till Toulouse. Däremot kan du boka med Air France. Vet inte var du utgår ifrån men ser iaf ut att finnas gott om awards CDG/ORY-TLS under den period som du önskar.Om man vill åka till mindre flygplatser i Frankrike (Toulouse, Carcassonne), är det troligt att man kan finna något nära inpå tror ni? Avresa skiftet juni/juli? 3 personer. Inga krav på c men gör inget om man kan få lite bättre platser.