Senaste nytt

När når du SAS American Express 2-for-1 gränsen 2016?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade tänkt se till att jag nådde gränsen precis i slutet av december, för att på så sätt få en voucher som skrivs ut i januari och därmed skulle gälla till dec 2018.
Jag hade 95:- kvar till 150.000:- och har haft det så i knappt två månader.
Vad jag inte tänkte på var att Netflix drar 99:-varje månad så till min stora förskräckelse såg jag nu när jag loggade in att jag har passerat gränsen med 4 ynka kronor. FRUKTANSVÄRT irriterande.

Så ett tips till er som tänkte göra likadant som jag. Se till att inget dras automatiskt så som just Netflix, Readly, Storytel, Spotify eller likn.
De 2 senaste vouchrarna jag fått gäller i 2 år från utfärdande datumet så det där gjorde inte så mycket.
Det står till 31 december året efter på vouchern men SAS Tallinn har ett annat datum.

Bytte från Elite till Premium i januari och på fakturan står det två olika spenderade belopp under året. Räknas de beloppen samman mot vouchern?

Här kommer en nybörjarfråga. Har letat på mina Amex-sidor men inte hittat något, så here goes:

Hur ser jag min totala spend och hur mycket jag således har kvar till vouchern? Och hur meddelas det när man fått sin voucher? Kommer den med posten eller får man ett mejl – vad händer?

Här kommer en nybörjarfråga. Har letat på mina Amex-sidor men inte hittat något, så here goes:

Hur ser jag min totala spend och hur mycket jag således har kvar till vouchern? Och hur meddelas det när man fått sin voucher? Kommer den med posten eller får man ett mejl – vad händer?

Logga in på desktop-versionen.
Klicka på den gröna rutan med "saldo eurobonus" eller vad det står.
Där har du din spend och hur mycket som fattas.

Vouchern lagras elektroniskt på ditt eurobonuskonto. du får även hem ett brev.

Logga in på desktop-versionen.
Klicka på den gröna rutan med "saldo eurobonus" eller vad det står.
Där har du din spend och hur mycket som fattas.

Vouchern lagras elektroniskt på ditt eurobonuskonto. du får även hem ett brev.
När gör detta så får jag följande felmeddelande:
amex_error.PNG

/A

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen