simon_says91
Medlem
Från måndag nästa vecka är det Tåg 402 och 407 som gäller, fortfarande Göteborg - Stockholm - Göteborg slinga!
Lite extra spännande är att det tåget går till och utgår från Solna också så man kan åka från Göteborg direkt till Solna utan att behöva byta. Jag vet inte hur stor succé MTR:s försök på den sträckan har varit men vi får väl se om det blir välbesatt på SJ.Från måndag nästa vecka är det Tåg 402 och 407 som gäller, fortfarande Göteborg - Stockholm - Göteborg slinga!
Stämmer, vet faktiskt inte hur mycket MTR har vunnit på detta men jag är rätt nöjd ändå att slippa promenaden upp från pendelns underjord på Centralstationen för att byta tåg!Lite extra spännande är att det tåget går till och utgår från Solna också så man kan åka från Göteborg direkt till Solna utan att behöva byta. Jag vet inte hur stor succé MTR:s försök på den sträckan har varit men vi får väl se om det blir välbesatt på SJ.
Tack för tipset! Bokade 407 torsdag nästa vecka.Från måndag nästa vecka är det Tåg 402 och 407 som gäller, fortfarande Göteborg - Stockholm - Göteborg slinga!
Som passagerare var det här den enda skillnaden jag såg mot de "gamla" tågen
Visa bifogad bild 120668