simon_says91
Medlem
Får man gissa även om facit uteblir? Västmanland, alt. Dalarna![]()
En sann tågnörd han kan nog bara veta
Får man gissa även om facit uteblir? Västmanland, alt. Dalarna![]()
Jag känner styrelsen på SJ, jag tror det blir regn i veckan.Något nytt? Min kompis på SJ (OK, jag känner två där, båda med centrala positioner, men den ena är rätt krass och den andra försöker försvara den officiella infon, hen har också en mer officiell roll - men båda säger att det dröjer) skrattar när han läser tråden. Verkar vara mycket prestige i detta och hänvisningar till än det ena, än det andra vid förseningar. Offentliga upphandlingar är ett problem, trots dess förtjänster, inte minst preventiva, det håller jag med.om.
Men nu undrar vi när man kan få provåka de nya tågen...?
Är det inte bättre att du fortsätter fråga dina så centralt placerade kompisar?Men nu undrar vi när man kan få provåka de nya tågen...?
Kanske år 12020 men det fanns bara fyra siffror i årtalsfältet i datasystemet Anton kikade i.Enligt Anton Almqvist-Källén på SJ i en tråd på Linkedin är det 2020 som gäller.
haha ja, jag måste nog hålla med, med tanke på tidigare erfarenhet. Men det är ju bra tajming att göra om tåg nu då färre reser, svårt att hitta ett bättre tillfälleKanske år 12020 men det fanns bara fyra siffror i årtalsfältet i datasystemet Anton kikade i.
haha ja, jag måste nog hålla med, med tanke på tidigare erfarenhet. Men det är ju bra tajming att göra om tåg nu då färre reser, svårt att hitta ett bättre tillfälle