Tack, mycket inspirerande och trevligt dokumenterad resa. Avvaktar min AMEX 2-4-1, sen hoppas även jag kunna testa LH F!
Väldigt bra rapport och snygga bilder! Skön start på morgonen med ett kanonreportage och en kopp kaffe...
Tack! Hallå, nu ska vi inte vara så noga med ordningar.Tack, väldigt bra reserapport!
Tack vare BC har jag bokat min första business class resa som sker i slutet av månaden.
Sen nån gång får det bli first First så det blir i "rätt" ordning med first experiences![]()
Tack @Alf!Mycket trevligt reportage. Är själv inne på att göra samma resa i sommar med hustrun och även hinna någon dag vid Niagarafallen. Om jag förstod det rätt så bokade du resan ganska nära avresan. Det sägs ju här att LH släpper F platserna först 14 dagar före. Tänkte man kunde ringa Talinn och leta upp platser, jag har lite svårt för ANA söktjänst. Lättare med United, men vet inte hur den stämmer. Vidare såg det ut som om 747: an från FRA inte går under sommaren utan jag hittade bara 330 från MUC.
Tack!Schysst rapport! Men jag ser en fara med en first-upplevelse redan vid 22... hur ska du toppa det när du fyller 25, 30, 40..? ;-)