Senaste nytt

motormännen & AAA

Nikje

Medlem
Marriott vill ha ett fullständigt nummer, funkar inte med svenskt, hur gör man då?


Visa bifogad bild 80574
Testat fylla på med nollor efter det svenska medlemsnumret? Funkar troligen köpa biljetter till Six Flags via AAA-länk på det sättet, jag kom vidare till PayPal.

Edit: Från Motormännens Riksförbund
"Av icke-amerikanska gäster efterfrågas ibland en Club Code. Motormännens kod är 586 (hos Hilton: 586R).

Ombeds du fylla i ett 16-siffrigt medlemsnummer? Skriv då in ditt medlemsnummer och fyll ut med nollor eller någon annan siffra."
 
Last edited:

Jönsson

Medlem
Testat fylla på med nollor efter det svenska medlemsnumret? Funkar troligen köpa biljetter till Six Flags via AAA-länk på det sättet, jag kom vidare till PayPal.

Edit: Från Motormännens Riksförbund
"Av icke-amerikanska gäster efterfrågas ibland en Club Code. Motormännens kod är 586 (hos Hilton: 586R).

Ombeds du fylla i ett 16-siffrigt medlemsnummer? Skriv då in ditt medlemsnummer och fyll ut med nollor eller någon annan siffra."
Har för mig att man ska lägga till nollorna innan sitt medlemsnummer för att få sexton siffror.
 

sbbn017

Medlem
Marriott vill ha ett fullständigt nummer, funkar inte med svenskt, hur gör man då?


Visa bifogad bild 80574

Jag hade samma problem. Provade med 586, mitt medlemsnummer samt kortnumret som står på mitt medlemskort (försökte med nollor före och efter också) utan framgång. Tillslut laddade jag ner appen, loggade in som Starwood Preferred Guest (joinade via länk på MMR´s hemsida) och då behövde jag inte fylla i någon kod alls. :)

$10 billigare än via booking.com , hade hoppats på mer.
 
Last edited:

Homer

Medlem
Någon som vet om AAA ger rabatt på Radisson i Europa? Om ja, vilken kod?


Behövs ingen kod, bara att välja i menyn under "rate type" och prova sig fram

Avis.jpg
 

Robert flysas

Moderator
Gammal tråd som jag får starta upp. Hur jag än gör (medlems nummer och fyller på med 0-or) osv, inget går hos Marriott. Mycket tacksam om någon vet hur man skall göra. Skriv här eller pm:)
 

Homer

Medlem
Last edited:

Joje_66

Medlem
Hittade för länge sen info om M och Marriott. Vet inte om det skrivits här tidigare men kolla om det fortfarande funkar. Börja med 620084 fyll ut med nollor + M medlemsnummer till 16 nuffror totalt.
 
Toppen