Jo, jag brukar ofta rekommendera folk att gå med i Motormännen ifall de ska bo på hotell.det är ju väldigt bra! årsavgiften på 485 kr sparar man ju in på en två nätter
Jag får inte Motormännens AAA-kod att bli accepterad vid bokning i Hiltons app eller webb, Hilton står med på kortet. Jag använde en annan kod och tänkte att jag får visa kortet jag har och lösa det på plats om det blir frågor. Har bott på sju olika ställen senaste veckorna, inget har bett om kortet. Men jag ska nog kontakta Motormännen och kolla vad problemet med deras AAA-kod är.Ja, det fungerar.
Jag brukar köra norrmännens aaa-kod i appen. Den svenska har ett tecken för mycket för att appen ska acceptera den.Jag får inte Motormännens AAA-kod att bli accepterad vid bokning i Hiltons app eller webb, Hilton står med på kortet. Jag använde en annan kod och tänkte att jag får visa kortet jag har och lösa det på plats om det blir frågor. Har bott på sju olika ställen senaste veckorna, inget har bett om kortet. Men jag ska nog kontakta Motormännen och kolla vad problemet med deras AAA-kod är.