Vilken resa och vilka upplevelser!
Tur att allt ordnade sig. Det är ju helt fantastiskt att alla involverade parter Ethiopian, Etihad och Hilton hanterade alla problem/missöden på ett så bra sätt. Det hade man ju inte förväntat sig. Det kan ju också ha varit så att du som resevan BC:are uppträdde på ett lungt och sansat sätt och därmed starkt bidrog till de bra lösningarna.
Ja det har verkligen varit en upplevelse i hur bra problemhantering ser ut när den är som allra bäst. Smått otroligt att allt det sker på en och samma resa. Tre företag som alla förtjänar cred för sina insatser.
Jag hoppas och vill tro att ett lugnt och sansat beteende där man gemensamt försöker hitta lösningar som fungerar ska löna sig bättre än ett otrevligt uppförande där man ställer massa krav utanför vad som är rimligt att förvänta sig. Denna gången gjorde det verkligen det!
Men som så ofta i livet krävs det såklart också att motparten klarar av att upprätthålla en högre nivå och visar ett stort mått av förståelse och ödmjukhet inför den situation man försätter sin kund i när problem uppstår. Vilket dessa tre företag gjorde denna gången (egentligen är det 4 företag eftersom de två Hiltonhotellen har olika ägare).