Senaste nytt

Minskat resande till USA p.g.a. läget där?

I andra medier rapporteras det att granskningen ska göras vid ansökan om studentvisum och personal som arbetar vid akademiska institutioner samt de som söker om permanent uppehållstillstånd. Jag vet inte varför Aftonbladet klippt bort den delen från sin artikel. För att skapa panik kanske.

”The step will immediately affect those applying for lawful permanent resident status, foreign students and those affiliated with educational institutions linked to antisemitic activity, it added”

Edit, självklart räknas också forum som detta och exempelvis Reddit som sociala media.

Using social media postings to deny US immigration benefit requests applies to ESTA applicants too, but the government prioritizes however they feel like.

When a foreigner lies on an ESTA application, it counts the same way as when lying on a paper visa application submitted at US embassies/consulates: fraud/perjury while seeking US immigration benefits — even if it’s a US transit layover on the way to Latin America.

Last edited:
Orkar inte heller starta ny ansökan för att vara 100% säker på min sak, men om jag går in på "Check status" på min befintliga ansökan ser det ut så här
1744366182792.png

Toppen