NotRyan
Medlem
JaÄr det fortfarande 35 minuter MCT vid Schengen-Schengen (SAS till SAS) connection på Arlanda?
SK-SK II .35 REGION SCH - REGION SCH 28OCT22 - INF
JaÄr det fortfarande 35 minuter MCT vid Schengen-Schengen (SAS till SAS) connection på Arlanda?
Beror på vinden eller passkön..Ankomst från USA 7:25, helt orimligt få boka transfer 8:10 till Malmö då va?
Tänkte mer om min connection time tillåter en sådan bokning ens…Beror på vinden eller passkön..
Nej, minst en timme (om det är SAS till SAS), från ExpertFlyer:Tänkte mer om min connection time tillåter en sådan bokning ens…
Gissade det var något sådantNej, minst en timme (om det är SAS till SAS), från ExpertFlyer:
SK-SK ID 1.00 FLT 900 - 999 - ALL 31MAR24 - INF
Terminal 2 till 5 kräver 1.05 enligt ExpertFlyer. Det är den regeln som sätter stopp.Är det någon som vet vad KLM har för MCT för byte till inrikesflyg med SAS när man ankommer med dem till Arlanda? De har ett flyg från AMS som ankommer kl 10:45, och SAS har ett flyg till Kiruna som avgår 11:45, dvs en hel timme senare. Trots det får jag inte upp det som ett alternativ, utan bara senare flyg till Arlanda och vidare till Kiruna dagen efter. Det känns ju som att 60 minuter borde vara mer än tillräckligt, så är det här något som går att lösa på något vis?