Jag fick 1000 poäng istället för 2025 för resan till Flemingsberg bara för att jag hade skickat sms:et för att få SMART-kampanjen innan jag köpte resan. Tydligen aktiverades då den kampanjen för följande två resor oavsett vilken annan kod man skriver in.
Sitter med någon i kundservice på telefon (chatten verkar dö så fort jag stänger Safari eller byter app i min telefon, men verkar fungera felfritt i Brave). Han skulle återkomma, blev tyst och har varit borta i 10 minuter nu.
Update: Han kom tillbaka nu och frågade om information som jag redan gett honom...
Update 2: Han sa att de "har problem med den kampanjen och att SMART-kampanjen inte ska ha blockerat den här, och att 2025 poäng kommer in "i framtiden"".
Tror ni som jag att det inte handlar om något sånt, utan att det rör sig om en scam? Jag menar, hur kan en kampanj registreras felfritt, men inte en annan?
Varför skulle denna kampanj behöva registreras manuellt? De har IT-folk men varför skulle de inte kunna lösa ett sånt här problem?