Senaste nytt

Miles&More Senator: Vad är poängen? [inte imponerad]

Förklara för en senator-newbie:
Vad gäller för eVouchers?
Man kan uppgradera lite förenklat med
Eco -> PE 1-2 vouchers (beroende på bokningsklass)
PE -> Business 1 voucher
Business-> First 2 vouchers (måste ha köpt business för pengar)

Läs mer här:

Jag är sjukt nöjd med Senator och har varit det några år nu. Mycket bättre än EBD (som jag också är).
Något särskilt som du tycker är mycket bättre? Bortsett från *A vs SkyTeam?

Jag har lyckats kvalificera mycket på grund av Asien resor som vore orimliga att genomföra med Skyteam men känner ändå att man inte får jättemycket mer trots att det krävs väldigt mycket mer för att nå senator än EBD.

Själv tycker jag att recognition, e-vouchers och framförallt bättre tillgänglighet till Award platser är det som skiljer mot SAS EBD. @perhall , du får gärna fylla på

Håller med om recognition och e-vouchers, liksom awards i C/F. Men sen är ju loungerna mycket bättre och jag har fått extremt bra recognition på longhaul. Senast jag flög ekonomi från USA kom en purser framifrån och en bakifrån regelbundet och försedde mig med diverse mat och dryck. Till slut bad de övriga passagerare om ursäkt och sa att den här personen ska egentligen inte åka ekonomi.

Sen en sak till: man blir ofta uppgraderad i EUropa när man reser ekonomi.

Håller helt med dig att LH/LX loungerna är trevliga och framför allt rena. Och precis som du nämner så händer det lite då och då att man blir uppgraderad intra Europa. Det händer mer eller mindre aldrig hos SAS

Toppen