Senaste nytt

Miles & More Segment Run Tråd

Tips: För er som bor utmed Öresundstågslinjen eller Krösatågen mot Kalmar, glöm inte att det går lätt att flyga med LH-gruppen från KLR några dagar/vecka. Kräver ofta två byten om man väljer destinationer som inte trafikeras vidare från FRA, tex i Östeuropa. Tex nedan fem ben t&r Krakow för 2700 kr. Nån här kan säkert hitta ännu bättre!

Gjorde det enkelt och bokade av SAS Plus till Milano i augusti och In med LX/LH istället plus att jag tänker boka in en fotbollsweekend i Madrid i höst,
El Classico hägrar… Så det blir 8 segment istället . Men i gengäld får jag se både formel 1 i Milano och fotboll i Madrid. M&M blir då Milano & Madrid…

Gjorde det enkelt och bokade av SAS Plus till Milano i augusti och In med LX/LH istället plus att jag tänker boka in en fotbollsweekend i Madrid i höst,
El Classico hägrar… Så det blir 8 segment istället . Men i gengäld får jag se både formel 1 i Milano och fotboll i Madrid. M&M blir då Milano & Madrid…
Lite inne på samma ide med el classico (27 okt?). hittat någon bra routing?

Jag har bokat mig 6 segment med Lufthansa ARN-FRA-MUC-RZE//RZE-MUC-FRA-ARN i november (fanns även i oktober, har inte kollat tidigare). Ut eftermiddag, hemma till lunch dagen därpå. Kostnad 2700 kr i economy light, bokade två stycken envägsbiljetter, då tur/retur var betydligt dyrare.

Toppen