Mattias Holmén
Medlem
Noterar att sedan matchningen släpptes och jag började bevaka massa rutter med 6 leg på Google Flights, har LH höjt alla priser på dessa med 2000-3000 kr. Som att dom läser här...
Jag har tittat flera som sänkts, tex Ancona.
Noterar att sedan matchningen släpptes och jag började bevaka massa rutter med 6 leg på Google Flights, har LH höjt alla priser på dessa med 2000-3000 kr. Som att dom läser här...
Dessa rutter ska gå att få till 6segments med en extra ladning i Munchen eller Zurich.Ville testa ny destination (Azerbajdzjan), hittade ARN-FRA-GYD-FRA-ARN i Business för 8.100 SEK en helg i augusti.
Nej, bara om code share är med ett m&m bolag (tex mellan LH och LX).Räknades codeshare flights in som segment? Exempelvis ett SK flyg med LH nummer.
Inga superpriser, men Bologna och Bryssel med mellanlandningar i DE/AT/CH finns från Stockholm för ca 4 500 kr ToR inom kvalificeringsperioden (en övernattning krävs).Nån som letat fyra segment billigt i C (har redan två bokade)
www.google.com
Lite inne på samma ide med el classico (27 okt?). hittat någon bra routing?Gjorde det enkelt och bokade av SAS Plus till Milano i augusti och In med LX/LH istället plus att jag tänker boka in en fotbollsweekend i Madrid i höst,
El Classico hägrar… Så det blir 8 segment istället . Men i gengäld får jag se både formel 1 i Milano och fotboll i Madrid. M&M blir då Milano & Madrid…