Cristoffer Cedergren
Medlem
Sant, dessutom har SAS gratis wifi ombord för EBG. Men ett säte i LH economy på A380 upper deck kostar över 500 spänn, så här finns ett värde i Senator-matchningen.
Hur var det, räknas tåg med LH nummer?
GOT-Berlin för 1783:- med lite tågstudsande...
Google Flights
www.google.com
En variant kan vara två enkla, så slipper man krångel på hemvägen.
Ut med tåg:
Google Flights
www.google.com
Hem med flyg, bara att välja...
Google Flights
www.google.com
Stämmer. Frågan är bara när man bokar en Eurowings-flygning som en del av en Economy Light Lufthansa-, Swiss- eller Austrianresa, vad blir det då för resklass på EW? Blir Light alltid Basic och blir Smart alltid Classic?Eurowings ger väl lounge på åtminstone vissa ställen så länge man flyger på smart och inte basic?
Det bör bli nytt nummer. Fick nytt nummer senast jag kvalade in till FT.Vill minnas att jag har läst här på BC att när man blir Senator så får man ett nytt M&M nummer stämmer det eller kan man lägga in det 15 siffrorna som man fick vid sökningen?
Har du hittat något spännande?Intressant erbjudande, någon som har förslag på 2*3 segment från ARN för att kvala på förlängningen ?
Kolla tråden för själva statusmatchen till LH. Där har någon citerat LH's svar, som sa att benet måste generera minst 1 mile till M&M, så det går inte att få awards till godo.Blev ju bra det här.
Jag har en SAS Award ut i november med LH ARN->FRA-> världen. Returen på fel sida dvs i december. Såg att någon skrev att award inte räknas i dom sex benen. Var kan man läsa om det?
Hur är det med WIFI för Senator? Vill minnas att jag fick något limited på senaste long haul med LH men kan ha fel och betalt.
Kan bli svårt att använda ditt Miles & More nummer på en bonus resa bokad med EB-poäng.Blev ju bra det här.
Jag har en SAS Award ut i november med LH ARN->FRA-> världen. Returen på fel sida dvs i december. Såg att någon skrev att award inte räknas i dom sex benen. Var kan man läsa om det?
Hur är det med WIFI för Senator? Vill minnas att jag fick något limited på senaste long haul med LH men kan ha fel och betalt.
Statens informationsövervakningsverk informerar om att informationen ovan är felaktig. Det går visst att lägga till M&M på en bonusbokning.Kan bli svårt att använda ditt Miles & More nummer på en bonus resa bokad med EB-poäng.