Senaste nytt

Miles & More Segment Run Tråd

Hur var det, räknas tåg med LH nummer?
GOT-Berlin för 1783:- med lite tågstudsande...

En variant kan vara två enkla, så slipper man krångel på hemvägen.

Ut med tåg:

Hem med flyg, bara att välja...

Det där funkar garanterat inte, åtminston inte som 4 sträckor. Ser ut som GOT-FRA-BER (hbf), där FRA-BER är på räls som LH3678.

Men google lägger in alla ” mellanlandningar” som tåget gör, stopp på 1min. Eller: LH erbjuder knappast en förbindelse mellan t.ex. Göttingen-Kassel enbart….
Som två legs kan det funka (om nu tåg accepteras dvs).

(Jag satt själv en gång i tiden för ca 15-20 år sedan och toppade upp till SEN ett år med att åka LH-tåg STR-FRA-DUS)

Eurowings ger väl lounge på åtminstone vissa ställen så länge man flyger på smart och inte basic?
Stämmer. Frågan är bara när man bokar en Eurowings-flygning som en del av en Economy Light Lufthansa-, Swiss- eller Austrianresa, vad blir det då för resklass på EW? Blir Light alltid Basic och blir Smart alltid Classic?

Försökt läsa mig till detta utan svar här:

Mycket nytt att lära sig

Intressant erbjudande, någon som har förslag på 2*3 segment från ARN för att kvala på förlängningen ?
Har du hittat något spännande? :)

Tänkte försöka ta mig till Messe Friedrichshafen 25/9-29/9 för båtmässan men verkar svårt med LH-gruppen.
1) Finns det någon ITA Matrix kod för att söka från ARN till anywhere mellan 2 datum?
2) Är det flygningar från och med NU till 30/11-2024? Dvs kan man avsätta några dagar under semestern i juli att beta av detta.

Blev ju bra det här.
Jag har en SAS Award ut i november med LH ARN->FRA-> världen. Returen på fel sida dvs i december. Såg att någon skrev att award inte räknas i dom sex benen. Var kan man läsa om det?
Hur är det med WIFI för Senator? Vill minnas att jag fick något limited på senaste long haul med LH men kan ha fel och betalt.

Blev ju bra det här.
Jag har en SAS Award ut i november med LH ARN->FRA-> världen. Returen på fel sida dvs i december. Såg att någon skrev att award inte räknas i dom sex benen. Var kan man läsa om det?
Hur är det med WIFI för Senator? Vill minnas att jag fick något limited på senaste long haul med LH men kan ha fel och betalt.
Kolla tråden för själva statusmatchen till LH. Där har någon citerat LH's svar, som sa att benet måste generera minst 1 mile till M&M, så det går inte att få awards till godo.

• Gilla
Reactions: hco
Blev ju bra det här.
Kan bli svårt att använda ditt Miles & More nummer på en bonus resa bokad med EB-poäng.

Toppen