Senaste nytt

Miles & More Segment Run Tråd

Nja. Tittar jag på mitt konto och kollar historiken nu så ser jag de inställda flygen, jag ser poäng och jag ser mina kvalificerande poäng för varje flyg. Det borde ju inte vara så svårt för Miles and More att se samma sak när det närmar sig november? Det är tydligt och fint uppställt och att räkna till sex är inte så svårt.

Frågan var hurvida segmenten (ej poäng) krediteras retroaktivt. Svaret där är att vi ej vet för M&M visar inte hur detta trackas.

Jag tvivlar starkt på att någon hos M&M kommer att manuellt räkna detta.

Frågan var hurvida segmenten (ej poäng) krediteras retroaktivt. Svaret där är att vi ej vet för M&M visar inte hur detta trackas.

Jag tvivlar starkt på att någon hos M&M kommer att manuellt räkna detta.

Som sagt, det lär inte vara svårt att skicka ett meddelande och få dem att titta manuellt på det om de mot förmodan inte skulle räknas.

Som sagt, det lär inte vara svårt att skicka ett meddelande och få dem att titta manuellt på det om de mot förmodan inte skulle räknas.
Visst, och M&M kan säga nej för att de endast räknar flygna segment i denna kampanj som har separat T&C. Ingen av oss vet med säkerhet hur de faktiskt ser på detta udda scenario. Därför skulle jag inte råda någon att gambla på en kreditering som följd av IRROPS. Vill man vara 100% säker så bör man flyga alla 6 segment.

Som Gotbound säger så finns det hur mycket som helst. Jag kollade bara på ett löst exempel nu GOT-FRA-VIE-WAW-MUC-GOT för 3500:- tider 6:05-22:30 och det här är utan ens någon särskild optimering.
Jag måste vara oduglig eller göra något fel. Detta är det billigaste jag hittar i datumen mellan 1/9 till 1/11 för den resan.

1724664180115.png

Toppen