Senaste nytt

Miles & More kampanj (2500p/stay) när man bor på Hilton fram till 31 oktober 2018

Förmodligen går det be receptionen om att lägga in preferred travel partner som LH, om det står något annat i reservationen.

Edit: Miles & More ska det så klart stå.
Lita in på det då det inte fungerade på 50% av fallen vid förra kampanjen...
Inte alla system uppdaterades vid incheckning utan hade kvar SAS även om jag efter bokning ändrat till M&M och även sa till vid checkin var lagom nöjd och DiamondDesk kunde inget göra och då hade jag ändå ringt in till dem för att försöka få det ändrat innan incheckning

Såg nu att man själv kan ändra preferred travel partner på befintlig reservation. På Hilton Honors webbsida, gå till [My reservations] -> [View/Edit]. Under guest information står vald travel partner. Välj [Changes]. Här kan du ändra bonusprogram och kontonummer på bokningen.

Last edited:
Såg nu att man själv kan ändra preferred travel partner på befintlig reservation. På Hilton Honors webbsida, gå till [ My reservations -> View/Edit ]. Under guest information står vald travel partner. Välj [Change]. Här kan du ändra bonusprogram och kontonummer på bokningen.
Ett varningens ord där med, bevaka priset vid ändring av bokningen ( även vid utcheckning ) och jag har haft properties som bara haft vad som stod vidbokningstillfället
( oj vad jag känner mig bränd från förra kampanjen för några hundra eurobonus poäng var inte vad jag räknat med istället för 10000 M&M )

Ett varningens ord där med, bevaka priset vid ändring av bokningen ( även vid utcheckning ) och jag har haft properties som bara haft vad som stod vidbokningstillfället
( oj vad jag känner mig bränd från förra kampanjen för några hundra eurobonus poäng var inte vad jag räknat med istället för 10000 M&M )
Du ändrar dock inte bokningen på det sättet jag beskrev ovan. Endast personliga detaljer.

Om inget ändrats nyligen...om man vill ändra partner efter bokning

Det som gäller är vad som ligger i bokningen före midnatt den dag du checkar ut.
Räcker inte att ändra vid check-in fel partner kan ligga kvar i bokningen. (finns massor om detta i olika forum)

Om inget ändrats nyligen...om man vill ändra partner efter bokning

Det som gäller är vad som ligger i bokningen före midnatt den dag du checkar ut.
Räcker inte att ändra vid check-in fel partner kan ligga kvar i bokningen. (finns massor om detta i olika forum)
Jag skulle även säga om man bor på ett hotel som inte "tillhör" kedjan som typ ett franchise styrt hotell så är det inte alltid att de uppdaterar eller kan/vet hur man gör

Såg nu att man själv kan ändra preferred travel partner på befintlig reservation. På Hilton Honors webbsida, gå till [My reservations] -> [View/Edit]. Under guest information står vald travel partner. Välj [Changes]. Här kan du ändra bonusprogram och kontonummer på bokningen.

Kan konstatera att det inte går att ändra bonusprogram i en non-refundable bokning.
Har ett par bokningar gjorda under "summer-sale" där det tyvärr ligger ett annat bonus-
program.

Kan konstatera att det inte går att ändra bonusprogram i en non-refundable bokning.
Har ett par bokningar gjorda under "summer-sale" där det tyvärr ligger ett annat bonus-
program.

jodå, det går visst, hotellet kan göra det, men läs vad jag skrev i posten ovan (och även @jumbooze kommentar)

Last edited:
Toppen