Jakob Österberg
Medlem
Just det, så var det ja!DoubleTree är bredvid Hampton.![]()
Just det, så var det ja!DoubleTree är bredvid Hampton.![]()
Jag skulle inte lita på annat än att den står som Preferred när du gör bokningen, dvs jag skulle boka om...Hej,
Jag har redan en stay inbokad (via Hilton-appen) men skulle behöva 750 M&M extrapoäng (heter det så?)
Kan jag applicera denna kampanj på en redan bokad bokning eller behöver jag signa upp och boka på nytt?
Jag skulle inte lita på annat än att den står som Preferred när du gör bokningen, dvs jag skulle boka om...
Kolla denna tråden: http://www.businessclass.se/forum/threads/miles-and-more-poäng-utan-flyg.33666/Okej. Den rate jag bokade är dessvärre borta så känns inte värt skillnaden. Hur jagar man lättast 750 M&M poäng utan resurs bank kortet? Kan man köpa dem?
Sorry off topic.
Tror det med. Men samtidigt ställer många hotell frågan vid incheckning vilken MyWay man vill ha. Även fast den är förvald. De kan med andra ord överrida den förvalda förmånen. Skulle bli mycket förvånad om det inte är samma sak med preferred travel partner.Det borde rimligtvis vara det frequent flyer-program som ligger inlagt vid incheckning som räknas. Så är det ju med valen rörande MyWay-bonus eller vad det kallas, dvs om man vill ha snacks eller extra poäng osv