Haha, om det nu vore så nära.Jakob K skrev:Götlaborg eller?Klicka för att utvidga...
https://sv.wikipedia.org/wiki/Den_eviga_staden
Haha, om det nu vore så nära.Jakob K skrev:Götlaborg eller?Klicka för att utvidga...
telelina skrev:Sofia, du ska ju såklart hänga på gruppen som åker 24:e-25:e maj till Aten.Klicka för att utvidga...
famhanssons skrev:Jag har bokat ARN-ATH-ARN 30/3 för 2197 kr. Har plats 2F bägge vägarna.Klicka för att utvidga...
JanD skrev:Hej har bokat MR ARN-ATHEN-ARN den 30/3 Sk1833, plats 1 F//Jan DKlicka för att utvidga...
JanD skrev:Har EBG, inga problem fick för mig tillträde har jag.1F, har bättre benutrymme, enkelt om man vill röra på sig, vi är ju i luften 2*4 tim.//JanKlicka för att utvidga...
KavlingeDude skrev:Eller så tar man lite av sina redan intjänade poäng och omvandlar till basic, så slipper man flyga.Klicka för att utvidga...
famhanssons skrev:Undrar om du verkligen har hittat rätt web plats..............Klicka för att utvidga...
famhanssons skrev:Undrar om du verkligen har hittat rätt web plats..............Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Han måste ha poäng i överflöd som han inte kan göra av med.... Det där är ju sk*tdyrt....Klicka för att utvidga...
KavlingeDude skrev:Jag har poäng en masse. Mest för att när jag skulle vilja utnyttja dem så går det inte plus att jag fattar inte hur vissa kan "lyckas" så ofta som de gör. Vet inte hur många poäng som har "fryst" inne unde åren.Att det är en riktigt skitig utväxling på att konvertera till basic vet jag men om man nu ändå inte gör av med dem så.....Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Tja, ge dig iväg på t.o.r med Lufthansa First inklusive First Class Terminal - upplevelse till Sydamerika eller Asien så blåser du 190K, går att göra på en helg...PingagehalljumboozeMvh/NotRyanKlicka för att utvidga...
Men vad sägs om att göra en annan glad? Donera till exempelvis Barncancerfonden.KavlingeDude skrev:Förvisso. Men vilken helg - jag försöker ha ett liv emmelanåt också när jag inte är ute och jobbarBränner jag 190 k så har jag över 600 k kvarKlicka för att utvidga...
Nemo skrev:Men vad sägs om att göra en annan glad? Donera till exempelvis Barncancerfonden.SAS EuroBonus Shop | DonationsKlicka för att utvidga...
Sofia skrev:Nej det går inte, sista tentaveckan tyvärr...Klicka för att utvidga...
KavlingeDude skrev:Eller om jag mot förmodan inte skulle nå D så göra en usel inväxling till basic.Klicka för att utvidga...