Senaste nytt

Mileage Run (MR) för att uppnå Diamond - Nya BC resor?

K

KavlingeDude

Guest
Han måste ha poäng i överflöd som han inte kan göra av med.... Det där är ju sk*tdyrt.... :)

Jag har poäng en masse. Mest för att när jag skulle vilja utnyttja dem så går det inte plus att jag fattar inte hur vissa kan "lyckas" så ofta som de gör. Vet inte hur många poäng som har "fryst" inne unde åren.
Att det är en riktigt skitig utväxling på att konvertera till basic vet jag men om man nu ändå inte gör av med dem så.....
 
K

KavlingeDude

Guest
Har otur.

Har nu Y ut på söndag till BKK och Y hem om 14 dagar MEN som vanligt är det fullt i både business och Premium så jag kan inte uppgradera mig även om jag ville det :(
 

NotRyan

Medlem
Jag har poäng en masse. Mest för att när jag skulle vilja utnyttja dem så går det inte plus att jag fattar inte hur vissa kan "lyckas" så ofta som de gör. Vet inte hur många poäng som har "fryst" inne unde åren.
Att det är en riktigt skitig utväxling på att konvertera till basic vet jag men om man nu ändå inte gör av med dem så.....

Tja, ge dig iväg på t.o.r med Lufthansa First inklusive First Class Terminal - upplevelse till Sydamerika eller Asien så blåser du 190K, går att göra på en helg... :)

Ping agehall jumbooze :D

Mvh
/NotRyan
 
K

KavlingeDude

Guest
Tja, ge dig iväg på t.o.r med Lufthansa First inklusive First Class Terminal - upplevelse till Sydamerika eller Asien så blåser du 190K, går att göra på en helg... :)

Ping agehall jumbooze :D

Mvh
/NotRyan

Förvisso. Men vilken helg - jag försöker ha ett liv emmelanåt också när jag inte är ute och jobbar :)
Bränner jag 190 k så har jag över 600 k kvar :)
 
K

KavlingeDude

Guest
Eller om jag mot förmodan inte skulle nå D så göra en usel inväxling till basic.
 
Toppen