Senaste nytt

Mileage Run (MR) för att uppnå Diamond - Nya BC resor?

Men som sagt, jag är gärna med på MR till Aten, där har jag aldrig varit. Om jag är hemma. När ska ni bestämma er?
Jag tror många redan bokat resan och flera har bokat hotell (mest Radisson, men även andra, se i tråden). Avbokningsbart ifall jobb eller ngt annat skulle ställa till med hinder. Kom med om du har möjlighet!

EDIT: Mer info i den här tråden http://www.businessclass.se/forum/sas-group-eurobonus/15373-vi-aker-till-aten-med-julkalendern.html

Så äntligen en milagerun som är värd namnet.

Den 12/2 bär det av ARN-CPH-GVa-CPH-ARN. Intjäning 10 000 poäng för 2700 kr. Lång lunch nere vid Genevesjön där Filet de Perche (små aborrfiler) kommer inmundigas med en flaska god Sancere. Därefter till min vinbutik för att köpa 18 flaskor champagne som tyvärr måste checkas in (ibland får man leva med incheckat bagage :) ). Troligtvis ett lounge besök för att sedan trött, nöjd och glad återvända till min säng hemma. EN TOPPEN DAG

Jag behöver typ 46 flyg eller 50 000 poäng till innan 31/5 förutom det jag bokat så tror det får bli något annat år man får EBD....

Förutsatt att min option town-uppgradering för kommande USA-resa med jobbet går igenom så kommer jag ha 75 000 baspoäng. Tack vare en 300 EUR voucher från en överbokad flight i lördags och 1600 EUR i EU-ersättning borde de sista 25 000 poängen gå att lösa rätt smidigt. Jag lutar åt att köra två vändor till Aten eller Madrid någon gång under våren, kanske i mars.

Förutsatt att min option town-uppgradering för kommande USA-resa med jobbet går igenom så kommer jag ha 75 000 baspoäng. Tack vare en 300 EUR voucher från en överbokad flight i lördags och 1600 EUR i EU-ersättning borde de sista 25 000 poängen gå att lösa rätt smidigt. Jag lutar åt att köra två vändor till Aten eller Madrid någon gång under våren, kanske i mars.

Jag har bokat ARN-ATH-ARN 30/3 för 2197 kr. Har plats 2F bägge vägarna.

Toppen