Senaste nytt

Mileage Run Air France & KLM 2012

Agö

Medlem
Tillbaka i Dinersloungen på AMS för ett par timmars kvalitetstid innan AF1341 tar oss till CDG. Händelselös flight från OTP, vi sov. Det serverades nog frukost i monkey men det var inget vi njöt av. Kan rapportera att vi är fruktansvärt slitna efter att ha varit ute till kl 2 i natt och gått upp 4:30.

Och ja, vi blev blåsta av taxichauffören från klubben i natt. Tydligen fick vi gamla pengar, lei från Ceausescus tid som inte var värda något. Annars en grym kväll. Igorius och Eli stod för det sämsta karaokeuppträdandet jag någonsin skådat.

Det var fullständigt kaos på OTP i morse. Trots att vi anlände redan 04:45 för en flight kl 06:00 var jag inte framme vid gate förrän boarding inletts. Säkerhetskontrollen var synnerligen ostrukturerad!

Nu ska vi en sväng till Paris och äta lunch i Marais. Ja, inte Igorius som sparat på slantarna och tar ett tidigare plan tillbaka till AMS. Ska bli skönt!
 

Eli

Medlem
Tillbaka i Dinersloungen på AMS för ett par timmars kvalitetstid innan AF1341 tar oss till CDG. Händelselös flight från OTP, vi sov. Det serverades nog frukost i monkey men det var inget vi njöt av. Kan rapportera att vi är fruktansvärt slitna efter att ha varit ute till kl 2 i natt och gått upp 4:30.

Och ja, vi blev blåsta av taxichauffören från klubben i natt. Tydligen fick vi gamla pengar, lei från Ceausescus tid som inte var värda något. Annars en grym kväll. Igorius och Eli stod för det sämsta karaokeuppträdandet jag någonsin skådat.

Det var fullständigt kaos på OTP i morse. Trots att vi anlände redan 04:45 för en flight kl 06:00 var jag inte framme vid gate förrän boarding inletts. Säkerhetskontrollen var synnerligen ostrukturerad!

Nu ska vi en sväng till Paris och äta lunch i Marais. Ja, inte Igorius som sparat på slantarna och tar ett tidigare plan tillbaka till AMS. Ska bli skönt!

Tillbaka 2? Tala för dig själv :)

Blir intressant idag, automaterna på CDG vägrar printa boardingpass för CDG-AMS för mig, har dock lyckats för de andra sträckorna, men har genom AFs hemsida lyckats sända ett boardingpass till mobilen, ska bli intressant att se om det funkar på CDG. Lyckades också köpa till mig en uppgradering till C på AMS-GOT i automaten på AMS. Utvärdering av det kommer.
 

Agö

Medlem
Mileage Run Air France & KLM 2012

Då har vi boardat AF1341 till CDG! Glamouren fortsätter på plats 26F. Sju rader C, två rader PV! Känns bra att veta att vi är tillbaka på AMS kl. 19!
 

Jacob

Medlem
Låter som ni har det riktigt skoj! Ser fram emot sista uppdateringarna.

Skulle egentligen passerat Schiphol nu på kvällen och kunde släppt in någon av er i KLM loungen men blev lite ändringar i sista sekund. Får i alla fall idag ihop de sista poängen för ett Flying Blue guldkort även 2013.
 

Eli

Medlem
Snart tid att boarda Kl2022/AF2240 mot AMS, Igorius flög i förväg och är redan där, smart val av honom CDG är inte roligaste stället att få några extra timmar på.

Stora frågan nu är vilken resto på AMS som serverar den bästa köttbiten?
 

nilsson

Medlem
På Schengen-sidan kan jag inte komma på att jag ätit någon köttbit som varit minnesvärd. Restauranten precis innan passkontrollen ut ur Schengen tycker jag har bäst pris/prestanda.
 
Toppen