Fast ska man misstänkliggöra flygpassagerare som inte flyger direkt och istället tar några omvägar lär ju en och annan på BusinessClass.se ligga risigt till.Ahahh...det synes som en stor omvej at flyve MH til PVG for så at skifte airline igen til FRA og CPH?? Man kunne have fløjet meget mere direkte og meget billigere hvis man undgår PVG...
Just av den anledningen så finns det nog tyvärr bara ett scenario för hur flighten slutade, tyvärr.
Hur djupt är vattnet där nere? Ska vi vänta oss en ny AF447-skatt-sökning eller kommer de att på rimlig tid kunna hitta vraket? Det är ju trots allt ganska viktigt att hitta vad som nu finns kvar så att vi får reda på orsaken till denna tragiska händelse.
Fast ska man misstänkliggöra flygpassagerare som inte flyger direkt och istället tar några omvägar lär ju en och annan på BusinessClass.se ligga risigt till.
LLOWMY1 KU L One-Way 2043(SEK) E 14/01/15 14/03/31
HLOWMY1 KU H One-Way 2476(SEK) E 14/01/15 14/03/31 07 / --
NLOWSP8Y AZ N One-Way 2562(SEK) E 14/01/13 14/06/24
NOXOBZ MU N One-Way 2575(SEK) E -- / 12M
QOXS16 CZ Q One-Way 2575(SEK) E
TLOWSX8Y AZ T One-Way 2843(SEK) E 14/01/13 14/06/24
1. KUL-CZ-CAN-CZ-PAR-CZ/AF-FRA
2. KUL-CZ-FOC-CZ-PAR-CZ/AF-FRA
3. KUL-CZ-CAN-CZ-XMN/SHA/HGH/CTU/BJS-CZ-AMS-KL/CZ/AF-FRA
4. KUL-CZ-FOC-CZ-XMN/SHA/HGH/CTU/BJS-CZ-AMS-KL/CZ/AF-FRA
5. KUL-CZ-CAN-CZ-CSX-CZ-FRA
6. KUL-CZ-FOC-CZ-CSX-CZ-FRA
7. KUL-CZ-CAN-CZ-MOW-SU-FRA
8. KUL-CZ-FOC-CZ-MOW-SU-FRA
Är det inte så att EU har ett samarbete så att det flaggas om ett stulet pass kommer? Att då resa till Danmark samt Tyskland på stulna pass känns dumt?!Yes, den ena hade slutdestination CPH och den andra FRA i sin bokning. Det känns onekligen lite suspekt att två personer med stulna pass köper biljetter samtidigt (biljetterna har ETICKET-nummer efter varandra, slutsiffror 99 och 00) men till olika slutdestinationer...
för då skulle stulna pass redan vara värdelösa.