Senaste nytt

Mest galna du köpt med dig hem på en resa?

'The ORIGINAL horse to human crossover shampoo that helps to maintain and achieve fuller, stronger, longer, healthier-looking hair.'

Original Mane \'n Tail - Personal Care Products - Moisturizing Shampoos and Conditioners, Hair Cremes, Pomades, and Leave-In Treatments

Luktade ganska gott och fungerade bra på den här människan. Fick aldrig tillfälle att använda det på en häst.

"Fylligare, starkare och längre hår". Det låter som håret får egenskaperna av hästtagel efter ett par tvättar. Ser det framför mig, långt, svart, spikrakt och mycket kraftigt. :)

Galet och galet vet jag inte, men det fanns en tid då vi köpte i stort sett allt utomlands. Från mjölk och bröd till garderobsinredning och verktyg. I höstas tog mannen med sig ett soffbord hem från USA på 35 kilo. Jag är mycket nöjd, men han tycker fortfarande inte jag gett honom tillräckligt med cred för besväret :) Det jag vill ha med mig hem nu när jag åker till USA är ett dubbelt badrumshandfat, det kan nog klassas som galet.

När jag var 19 och i Thailand köpte jag drygt 200 Playstation spel. Stuvade i varenda väska och hälften av dem fick ligga i polarens bagage. Något han inte gillade då han gick polisutbildningen och givet var ju spelen piratkopior . Dock på den tiden var lagen annorlunda i Sverige: man fick inneha obegränsat med piratspel så länge det inte fanns dubbletter som kunde anses som om man skulle driva försäljning. Polaren skällde hela flyget hem och på andra sidan tullen :)

Toppen