Senaste nytt

Mest galna du köpt med dig hem på en resa?

Köpte med mig massa sweet baby ray's bbq sauce från USA för att sedan inse att de går att köpa på lokala snabbköpet :)

A1 Steak Sauce är däremot lite svårare att få tag på i Sverige, även om det kanske går men knappas på butiken på hörnet :)

I övrigt tror jag att man spelar i korpen i den här tråden, det mest obskyra är nog en gitarr-stämmare och barréklämma som jag köpte i Hong Kong =}

För mer än 10 år sen så tog jag med en tom jätte väska på Ryanair till Riga från Stockholm. Det var innan de tog betalt för baggage.

På vägen ut från Riga mot flygplatsen så stannande vi taxin på en lågprisaffär och fyllde väskan med öl vin o sprit.

Väl på flygplatsen så släpade två man upp väskan på bandet vid incheckning. Den vägde 72kg. de sa det var för mycket, men jag sa vi är ju 5 pax som har 20kg var o vi checkar bara in 1 pice, visst sa hon men max 32 kg annars får lastarna ont i ryggen.

Vi tog och fördelade övervikts spriten på 5 pax handbagage och i fickorna.... Var ju innan restriktioner för vätskor...

Bounty hushållspapper på den tiden som hushållspapper i Sverige mest påminde om toapapper.
Motorsåg, gräsklippare (dock inte sitt, även om jag vet om de som forslat hem det med) och gasgrill (början på 90 talet var de inte så vanliga hemma)

Toppen